środa, 16 lipca 2014

Mineralne cienie Era Minerals - swatche!

Witajcie :)


Na blogu pojawił się już makijaż wykonany kosmetykami mineralnymi marki Era Minerals, a dziś chciałabym przybliżyć Wam bardziej posiadane przeze mnie kolory cieni.




W ramach współpracy otrzymałam od firmy Era Minerals Europe http://eraminerals.pl/ cienie w pięciu kolorach. Ja do testów wybrałam sobie cienie o wykończeniu Jewel (info ze strony: "Jewel – oddają blask i głębię kamieni szlachetnych. Matowa baza i brokatowe drobinki tworzą doskonałe połączenie barw.")

Cienie znajdują się w plastikowych przezroczystych słoiczkach z czarnymi nakrętkami. Na odwrocie każdego z nich widnieje naklejka z informacją o rodzaju wykończenia, nazwą cienia i jego numerem. Znajdziemy tam także informację, że cienie zostały wyprodukowane w USA. Każdy słoiczek posiada także silikonowe sitko, które znacznie ułatwia nam odsypanie pożądanej ilości cienia na wieczko lub na inną powierzchnię. Cienie, które ja posiadam znajdują się w mniejszych słoiczkach, niż te pełnowymiarowe (pełnowymiarowy produkt - 1g), jednak są tak wydajne, że wystarczą mi na baaaaardzo długo ;)




Cienie nakłada się bardzo przyjemnie, jednak, jak to cienie w sypkiej postaci, delikatnie potrafią się osypywać. Jednak nie jest to bardzo uciążliwe i nie psuje makijażu. Cienie stosowałam na bazę Artdeco lub Hean i trzymały się cały dzień, nie drażniły w jakikolwiek sposób powieki. Ich "noszenie" to sama przyjemność :)


A teraz szczegóły :)
Tak prezentują się poszczególne odcienie (pod zdjęciami wklejam linki do konkretnych odcieni dostępnych na stronie Era Minerals Europe):

Jewel Intuition 
J05







Jewel Jolie 
J66






Jewel Taupic 
J49






Jewel Affaire 
J67






Jewel Essence 
J45






Dopiero po zgraniu zdjęć na komputer zauważyłam, że swatch cienia Intuition na skórze wypadł dość blado. Jednak na żywo cień prezentuje się podobnie, jak na opuszce palca.


Niektóre z tych cienie (m. in. Intuition) mogliście już zobaczyć we wspomnianym makijażu ---KLIK!!!--- Jeśli ktoś przegapił, to zapraszam do nadrobienia zaległości :)




Cienie Era Minerals podbiły moje serce. Mają przepiękne odcienie i wykończenie, w przyszłości na pewno wypróbuję także inne rodzaje. Z czystym sumieniem mogę je Wam polecić!Dajcie znać, który wpadł Wam w oko :)


Pozdrawiam :)
Kina


13 komentarzy:

  1. Wspaniałe są, piękne kolory i dobrze napigmentowane
    Cudny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie kolory i śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Bardzo ładne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki sobie wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory nie moje,ale trzeba przyznac niezla pigmentacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy makijaż :) Wyglądasz "słonecznie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. J49 podoba mi się najbardziej :) No i makijaż Twój mi się bardzo podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Era Minerals świetuje 3 Urodziny!
    Warto zajrzeć na https://www.facebook.com/events/100273986970461/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...