czwartek, 10 lipca 2014

Paletka do konturowania twarzy Sleek Face Form

Witajcie :)


Chciałabym dziś zaprezentować Wam ciekawą paletkę do konturowania twarzy od Sleek Makeup. Paletkę tą otrzymałam w ramach współpracy od drogerii eKobieca www.ekobieca.pl





Wersja zestawu, który miałam przyjemność przetestować, to Fair nr 372. W skład powyższego zestawu wchodzą: matowy bronzer do konturowania, rozświetlacz oraz róż do policzków w kolorze Rose Gold. Wersja Fair przeznaczona jest dla osób o jaśniejszej karnacji.
Produkty zamknięte są w czarnej eleganckiej kasetce z dość dużym lusterkiem, bez problemu w podróży wykonamy przy nim makijaż. Kasetka jest solidna, zamknięcie dobrze trzyma.
Zestaw ma pojemność 20 gram.

Na dolnej "ściance" opakowania producent podaje nam informacje o produkcie i jego składzie:


Zestaw Face Form od Sleek to świetna propozycja dla wielbicielek makijażu, ponieważ w jednym opakowaniu mamy produkty, dzięki którym nie tylko pięknie wymodelujemy kontur twarzy (bronzer świetnie nadaje się do konturowania nosa!), rozświetlimy poszczególne partie twarzy, oraz nadamy policzkom pięknego zdrowego koloru za pomocą różu. Paletkę śmiało możemy użyć także do makijażu oczu! Bronzer świetnie sprawdzi się w załamaniu powieki, w zewnętrznym kąciku, na dolnej powiece, róż to może być nasz kolor na środku powieki ruchomej, a rozświetlacz pięknie będzie dopełniał całości i rozświetli wewnętrzne kąciki! Myślę, że ta paletka śmiało mogłaby pojechać ze mną na urlop i wystarczyłaby mi do wykonania pięknego wakacyjnego makijażu :)

Poniżej wklejam Wam jeszcze więcej zdjęć paletki, oraz swatche kolorów na opuszkach palców i na przedramieniu. Nałożone palcem na gołą skórę.








Jak widać, róż Rose Gold posiada delikatne złote drobinki zatopione w różowej bazie (jest więc, jak nazwa wskazuje różowo-złoty, w zależności od tego, pod jakim kątem pada na niego światło). Pięknie rozświetla cerę i ją rozpromienia. Uważam, że jest idealny na lato <3

Twarz wykonturowana tym zestawem wygląda promiennie i świeżo, a to to właśnie chodzi letnią porą :)
Kosmetyki trzymają się na twarzy cały dzień (zależy to oczywiście od sposobu, w jaki przygotowujemy twarz na takie ciepłe dni), choć trochę bledną z czasem. Jestem jednak z tego zestawu bardzo zadowolona!

Poniżej wklejam Wam jeszcze "wycinki" poszczególnych odcieni:




Paletkę możecie kupić na stronie drogerii eKobieca w cenie 41,99 zł. ---KLIK!!!---

Podsumowując, paletka Sleek Face Form, to świetny zestaw, który przyda się każdej entuzjastce makijażu. Poszczególne produkty są odpowiednio napigmentowane, raczej nie zrobimy sobie nimi nieestetycznych plam, a intensywność można stopniować. Ja bardzo cieszę się, że ten zestaw trafił w moje ręce dzięki uprzejmości drogerii eKobieca :)

A Wy miałyście już styczność z tymi zestawami do konturowania od Sleek Makeup? Co o nich sądzicie? Jakie inne produkty Sleek'a byście mi poleciły?


Pozdrawiam gorąco :*
Kina


p.s.
Ostatnie dni rozdania, w którym do wygrania jest paletka Sleek Del mar! Zapraszam :)




_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:




25 komentarzy:

  1. o kurczę, 3 w jednym - dobry gadżet ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry, zwłaszcza na wyjazd, gdy chcemy mieć wszystko kompaktowo :)

      Usuń
  2. Powiem Ci, że wygląda kusząco. Jestem chętna kupić tą paletkę :)
    No a zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją, chyba nawet w tym samym odcieniu, ale jeszcze nie zdążyłam użyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a ja od razu sięgnęłam po nią, kolorowe, więc sroczka w łapki złapała ;)
      Musiałam się hamować, żeby jakoś do zdjęć wyglądała :D

      Usuń
  4. ja polecam i cienie i róże ,ładna kolorystyka,mocny pigment , trzymają się długo na policzkach i powiece :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie kolorki wyglądają na ręce ! Od dawna kuszą mnie te palety Sleeka, wszystko w jednym w pod ręką ;)
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ręku wyszły najbardziej podobne do rzeczywistości :) Takie paletki to na prawdę świetny pomysł :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Fajne kolory. Świetny pomysł z połączeniem trzech kosmetyków w jednej paletce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie dzisiaj dostałam ten zestawik, naprawde wow, róż jest przepiękny, rozświetlacz dość podobny do sławnego z The Balm Mary lou manizera - przyszły mi oba razem więć na syzbko na ręcę porównałam.
    ogołem zachwyca mnie ta paletka chociaż bronzera jeszcze nie testowałam.

    Kiniu zapraszam cię do mojego rozdania lub udostępnienia jeśli będziesz mieć ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, skoro podobny do Mary-Lou to się cieszę :D
      Na pewno zajrzę na rozdanko Kochana :*

      Usuń
    2. Wiesz teraz po macaniu nie wiem jak u ciebie, ale u mnie ten bronzer ledwo co maluje... :(

      Usuń
  8. Uwielbiam swój róż ze Sleeka, z tą paletka tez bym się pewnie bardzo polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie różów ani produktów do konturowania z Sleek jeszcze nie próbowałam ale pewnie jednego dnia się skuszę. Polecam Ci wypróbować konturówki do ust, pisałam o nich jakiś czas temu, są super kremowe, rewelacyjnie się je nakłada na usta i trzymają się wiele godzin, podobno są tańszymi odpowiednikami MUFE :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak mi się ten róż spodobał i jego oplizująco - złote wykończenie, aż mi się Orgasm Narsa przypomniał, choc ten róż jest zdecydowani chłodniejszy to wykończenie jest podobne:) Rewelacyjna jest ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w różu <3 przecudny odcień! Przyadala by mi się tak uniwersalny kosmetyk na wakacyjny wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda ta paletka :) Wszystko w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie się prezentuje to trio :) Cienie Sleek lubię bardzo, więc myślę, że z taką paletką do konturowania też bym się polubiła. Jakbym miała wybierać, to zdecydowałabym się własnie na tę wersję Fair 372.

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 w 1 :) lubię kosmetyki tego typu :) kolorki też ciekawe, najbardziej spodobał mi się rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nie ma nic bardziej praktycznego niz mala paletka zawierajaca wszystko co potrzebujemy do konturowania i rozswietlania twarzy . W sam raz na noszenie w torebce i na podroz .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...