poniedziałek, 21 lipca 2014

Sesja ślubna Ani i Marcina

Witajcie Kochani :)


Kilka postów wstecz pokazywałam Wam pierwsze zdjęcia wykonane moim przyjaciołom Ani i Marcinowi z okazji ich ślubu.
Dziś prezentuję Wam większą porcję zdjęć. Zostały one wykonane przeze mnie podczas ślubu, w trakcie wesela oraz później w plenerze.
Mam nadzieję, że oglądanie tak pięknej pary będzie dla Was przyjemnością, bo fotografowanie takich Zakochanych to była dla mnie sama radość :)





















Gorące pozdrowienia :)
Kina



13 komentarzy:

  1. Zjawiskowa sesja ;) Delikatna, subtelna, podoba mi się że uchwyciłaś na zdjęciach miłość tych dwojga ludzi. Nie każdy fotograf to potrafi, a Tobie udało się uchwycić każdy szczegół ;) uchwyciłaś tą nutkę miłości ;) Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Fajną będą mieli pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajkowa sesja. Idealni są !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i piękna para!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia :-) myślę, że fotografowanie ślubów i par młodych to musi być jeden z najprzyjemniejszych zawodów świata (obok malowania ;-)) i uczenia angielskiego:P) zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suknia panny młodej w świetnym fasonie i pięknie uszyta! Co nie jest przy rybkach takie łatwe. Pięknie uchwycone uczucie na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze zdjęcie według mnie, to te pierwsze na pomoście,ostatnie i jeszcze kilka ( nie mogę się zdecydować w końcu, czym dłużej na nie patrzę hehe) :)
    Zapraszam do mnie jeśli będziesz miała chwilę czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...