piątek, 22 sierpnia 2014

Cienie GLAZEL VISAGE w roli głównej :)

Witajcie :)


Ostatnio odgruzowałam paletę cieni Glazel Visage, którą zakupiłam wiosną zeszłego roku. Skompletowałam tam zarówno cienie matowe, jak i perłowe. Naszła mnie ochota na makijaż cieniami właśnie z tej palety, więc, jak zwykle, poimprowizowałam i wyszło takie coś ;)


Użyte kosmetyki:

- wymieszane podkłady Surreal neutral light 133 i Flawless neutral light medium 334
- korektor rozświetlający HEAN High Definition
- mineralny puder utrwalający Airy 201
- róż do policzków Bourjois 03 Brun Cuivre
- puder rozświetlający Radiance Cri de coeur 103
- bronzer Glazel Visage Bronzing Powder Terracotta
- kredka do brwi Max Factor Hazel
- cienie GLAZEL VISAGE matowe i perłowe
- tusz do rzęs Artdeco All In One
- błyszczyk GLAZEL VISAGE Diamond Lipgloss nr 12






Ostatnio bardzo lubię delikatnie lub mocniej połyskujące powieki <3 Wcześniej lubowałam się raczej w matach ;)

Jeśli makijaż przypadł Wam do gustu, to kliknijcie proszę w serduszko w poniższym linku :)

A Wy jakie kolory nosicie ostatnio na powiekach? Wolicie połysk, czy matowe wykończenie?


Buziaki :*
Kina



p.s.

Przypominam o nowym rozdaniu, w którym nagrodą jest paletka Sleek ARABIAN NIGHTS :)





_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:




19 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż oka :) Świetne połaczenie kolorów :)
    Zazdroszczę umiejętności!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Nieraz sobie tak lubię pokombinować ;)

      Usuń
  2. piękny make up i piękna Ty ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię połyskliwe ;-) świetne połączenie kolorów i piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te kolorki na oku ;)
    Brwi mi się baardzo podobają ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martynka :*

      Przeprosiłam się z moją kredką Max Factor i jak na razie to dla mnie najlepszy sposób podkreślania brwi, kolor jest prawie idealny <3
      Jednak do brwi samych w sobie mam jednak wiele zastrzeżeń, chyba nigdy nie będę z nich w 100% zadowolona ;)

      Usuń
  5. super kolorki! :D zdecydowanie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful combination of colours, perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię fiolet na oczach. Świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, do gustu przypadł mi ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, ale chyba zbyt błyszczący dla mnie. Wolę jednak maty. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...