środa, 6 sierpnia 2014

GOSH - Rozjaśniająca pielęgnacyjna baza na powieki w kulce - RECENZJA!

Witajcie :)


Dziś przybywam do Was z recenzją produktu, którego używam już od kilku tygodni. Sprawdźmy, czy nowość firmy GOSH jest warta zachodu.


Jakiś czas temu w ramach współpracy otrzymałam od drogerii ekobieca.pl rozjaśniającą pielęgnacyjną bazę na powieki w kulce firmy GOSH. 
http://www.ekobieca.pl/product-pol-8743-GOSH-Primen-Refresh-Illuminating-Eye-Roll-On-Rozjasniajaca-pielegnacyjna-baza-na-powieki-w-kulce-15ml.html

Jest to mój pierwszy produkt z tej firmy, bardzo więc byłam ciekawa, jak się u mnie sprawdzi.
Na początku moją uwagę przykuł ładny, elegancki design. Opakowanie wykonane jest bardzo solidnie. Napisy się nie ścierają, tubka jest dość miękka, nie ma problemu z wydobyciem produktu.
W ciekawy sposób nakłada się go jednak na powieki :) Nie wyciskamy go z tubki, lecz rolujemy końcówką z trzema kuleczkami bezpośrednio po skórze :)





W tubce znajduje się 15 ml bazy-kremu. Baza jest dość gęsta i nie spływa z miejsca, na które została zaaplikowana. Jest wydajna, wystarczy nam na prawdę na dość długi okres codziennego stosowania. Kosmetyk ważny jest przez 6 miesięcy od otwarcia.



Sprawdźmy, co o tej bazie pisze producent:

•Pierwsza pomoc dla zmęczonych oczu
•Odżywia i rozjaśnia delikatne okolice wokół oczu
•Ukrywa drobne linie mimiczne, cienie i obrzęki
•Gwarantuje natychmiastową poprawę napięcia
•Nie zawiera perfum i parabenów
•Zarówno dla kobiet jak i mężczyzn – bezbarwny kolor


Matrixyl 3000 pobudza produkcję kolagenu
Gatuline IN-TENSE - opatentowana formuła zwana naturalnym botoksem wygładza skórę i zwiększa jej gęstość
Kigelia Africana – drzewo kiełbasiane poprawia sprężystość i ujędrnienie 



Moja opinia:

Bazę stosuję codziennie rano pod makijaż. Na pewno fajnie nawilża okolicę oczu (nakładam ją na górne powieki oraz pod oczy). Szybko się wchłania, nie pozostawia odczuwalnego filmu na skórze. Ma bardzo delikatny zapach. Delikatnie chłodzi i rzeczywiście oczy wydają się po jej użyciu jakby bardziej wypoczęte, odświeżone, efekt rozjaśnienia da się zauważyć. 
Jednak ujędrnienia niestety nie zauważyłam, chociaż i tak muszę przyznać, że jest to jeden z lepszych produktów do pielęgnacji okolicy oczu, jaki miałam. 
Na bazie makijaż ładnie się trzyma, nie waży. Najbardziej jestem zadowolona z nawilżenia pod oczami. Może i delikatnie "zwiększa gęstość" skóry, trzyma ją w ryzach, jednak efektu WOW nie odnotowałam ;)  

Sami zobaczcie, jak wygląda "na żywo" ;)
(UWAGA!!! drastyczne zdjęcia ;P)





Przy okazji możecie zobaczyć moje liche brwi bez makijażu ;)

Bazę możecie zakupić na stronie drogerii ekobieca.pl  ---KLIK!!!--- za 46,79 zł. 
Nie jest to mała kwota, więc po skończeniu pierwszego opakowania zastanowię się, czy na pewno chcę wydać na ten produkt taką kwotę. Chyba, że w trakcie użytkowania baza jeszcze mnie pozytywnie zaskoczy. Na razie jest pół na pół ;)
Jednak bardzo cieszę się, że mogłam wypróbować taki kosmetyk, ponieważ działa on na prawdę fajnie. Cena jednak mogłaby być odrobinę niższa.

Miałyście już ten kosmetyk? Jak sprawdził się u Was?
A może polecacie coś o podobnym działaniu? Chętnie poznam Wasze opinie i propozycje :)



Pozdrawiam gorąco :)
Kina


16 komentarzy:

  1. Nie miałam tego produktu ale firmę znam i lubie. Mam kilka kosmetyków i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak patrzę na te Twoje oczy, jak on tak działa, to biorę ;-) i wcale nie masz lichych brwi ;-) piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ;) Muszę się za nim rozejrzeć :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się dobrze tylko cena ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda całkiem nieźle :-) Lubię takie cudaki pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. siwietnie działa widzę, chetnie sie na nia skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym ją wypróbowała;) ciekawa jestem jakby się u mnie spisała;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to bajer ;) podobne dzialanie ma moj krem do okolic oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiniu rozne, ostatnio na dzien uzywam Tolpe.

      Usuń
    2. Tołpa ma fajne kosmetyki. Zdradzisz co to dokładnie za krem? :) Chętnie poznam, zwłaszcza jeśli w PL jest dostępny :)

      Usuń
  9. Ja mam bazę w sztyfcie i jestem zadowolona, sprawdziła się świetnie na wakacjach, jest rewelacyjna do pigmentów, świetnie podbija kolor cienia. Tę także chciałabym przetestować.
    Co do kremów używam teraz pod oczy Farmona z linii gabinetowej ale dla klientów detalicznych Prestige i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty masz liche brwi, to ja w tym momencie powinnam się schować ze swoimi :(( Ja na razie zostanę chyba przy zwykłych kremach pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej bazy, pierwszy raz widzę bazę z takim aplikatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczę, nie miałam takiej bazy nigdy z takim aplikatorem. ja narazie mam zwykłe kremy pod oczy, no i bazy rożne ale nie typowe pod oczy. Ale mówisz że się sprawuje, to kiedyś sobie taką sprezentuje;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...