czwartek, 28 sierpnia 2014

Kolorowy koniec lata :)

Witajcie :)


Lato chyli się ku końcowi, wieczorem i rano już da się odczuć nadchodzącą wielkimi krokami jesień. Ja jednak nie mogę rozstać się z kolorami lata i nadal wykorzystuję je w makijażu, aby wprawić się w lepszy humor :)
Mam nadzieję, że i Wy po tym wpisie poczujecie się bardziej wakacyjnie :)



Główną rolę odegrały połyskliwe mineralne sypkie cienie Era Minerals J67 Affaire i J05 Intuition. W zewnętrznym kąciku i pod cienie Era Minerals nałożyłam maty Velvet Touch Sensique o numerach 117, 150, 151, 155. To połączenie cieni bardzo mi się podoba i pewnie nie raz do niego będę wracać :)
Na policzkach mam róż Era Minerals nr 309 I'm Yours oraz rozświetlacz nr 103 Cri de Coeur.
Mocny akcent stanowią także usta! Tym razem jest to pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet nr 06 Pink Pong.











Jak podoba Wam się połączenie kolorowych oczu i mocnych wyrazistych ust? Malujecie się tak czasem? To był mój makijaż dzienny ;) Żałuję, że na zdjęciach nie do końca widać cały efekt połyskujących cieni Era Minerals. Na żywo prezentowały się jeszcze lepiej.

Jeśli macie ochotę kliknąć w serduszko przy tym makijażu, to będzie mi bardzo miło :)

A u Was jeszcze kolorowo na powiekach, czy już może skłaniacie się ku jesiennym barwom?


Buziaki :*
Kina



p.s.

Przypominam o rozdaniu, w którym nagrodą jest paletka Sleek ARABIAN NIGHTS :)




_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:



12 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż, a usta po prostu boskie, ta pomadka musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) usta po prostu boskie!! :) 💙💙

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory na powiekach <3 boski kolor ust, mój ulubiony :) i przepiekne zdjęcia kochana!! zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym się pokusił o roztarcie załamania czymś ciemniejszym :D Ale i tak ładnie a usta boskie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten fiolecik jest śliczny, idealny :) A usta mają piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dopasowałaś te kolory :) Pięknie!
    Ja jeszcze nie mam pomadek z tej słynnej serii, choć są piękne! Słyszałam, że Makeup Revolution ma błyszczyki, które mają niemalże identyczne wykończenie i kolory, więc nie wiem sama na co się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaz piekny ale najbardziej podobaja mi sie usta ! piekny odcien szminki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne usta!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  9. W Twoim wykonaniu każdy makijaż mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...