poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Paleta korektorów Sleek "Concealer & Corrector"


Witajcie :)


Jakiś czas temu otrzymałam od Drogerii eKobieca.pl paletkę korektorów Sleek. Chciałam dobrze ją przetestować, dlatego piszę o niej dopiero teraz.




Opis paletki ze strony eKobieca.pl:

Sleek MakeUpPaleta korektorów Concealer & CorrectorOdcień : 01Pojemność : 4.2 g
  • tuszuje przebarwienia skóry,
  • zawiera filtr SPF 15,
  • zmniejsza widoczność cieni pod oczami,
  • rozświetla,
  • długo utrzymuje się na skórze.
Corrector & Concealer Paleta korektorów to zestaw dwóch korektorów i rozświetlacza.Korektory skutecznie maskują wszelkie niedoskonałości cery, natomiast przy pomocy rozświetlacza skóra nabiera świeżego, zdrowego wyglądu.Rozświetlacz może być stosowany do rozświetlania kości policzkowych, ust oraz oczu.Produkt ma lekką, kremową konsystencją, dzięki której łatwo rozprowadza się na skórze, nie pozostawiając plam i smug.Każdy kolor z palety może być używany osobno, bądź mieszany z innym kolorem.Korektory i rozświetlacz znajduje się w eleganckim czarnym pudełeczku posiadającym lusterko.Składniki aktywne zawarte w produkcie:Glinka biała (kaolin) – wykorzystywana jest przede wszystkim do pielęgnacji skóry suchej i delikatnej. Łagodnie oczyszcza i odżywia skórę, a także działa odświeżająco, likwiduje martwe komórki i stymuluje regenerację tkanek. Swoje właściwości zawdzięcza dużej zawartości krzemianu glinu (działanie ściągające), licznych mikroelementów, takich jak krzem, wapń, magnez, żelazo, potas oraz sód i soli mineralnych (działanie regenerujące i odżywcze).
Olej jojoba – budową zbliżony do łoju wydzielanego przez ludzką skórę (sebum). Cerę suchą i skłonną do zmarszczek,  charakteryzuje zbyt mała ilość sebum, więc dla takiej cery olej jojoba zastępuje niejako naturalne sebum i zapobiega tym samym wysuszeniu skóry, odpowiednio ją nawilżając i ujędrniając. Nadmierne wydzielanie sebum powoduje, że skóra jest tłusta i skłonna do wyprysków. W takim przypadku olej jojoba działa hamująco na naturalne wydzielanie sebum, a dzięki regulacji wydzielania łoju przyśpieszony zostaje proces regeneracji komórek skóry. Olej jojoba działa bakteriostatycznie, co jest również bardzo pomocne w leczeniu chorób skórnych.


Paletkę otrzymujemy, jak wszystkie paletki Sleek, w czarnym plastikowym opakowaniu, które jest bardzo solidnie wykonane. Wewnątrz posiada ono lusterko, które bardzo przydaje się w ciągu dnia, gdy trzeba nanieść poprawki. Paletka jest zgrabna, poręczna, a pomysł na zamknięcie w niej 3 korektorów w kremie i jednego pudrowego, jest bardzo trafiony. Ja testowałam paletkę oznaczoną nr 01.



















Wewnątrz paletki znajdziemy 3 "kółeczka". Pierwsze z nich to kremowy korektor w odcieniu beżu, żółtawy. Drugie to kremowy korektor, delikatniejszy kolor, lekko różowy. Trzecie "kółko" to beżowy puder, który możemy używać do rozświetlania poszczególnych partii twarzy (jest matowy, więc rozświetla, nie nabłyszcza), lub jako puder, którym gruntujemy nałożony wcześniej kremowy korektor. Śmiało można go użyć także pod łuk brwiowy, do rozświetlenia tego miejsca w makijażu. Poszczególne kolory kremowych korektorów można ze sobą mieszać, do uzyskania odpowiedniego dla nas odcienia lub używać ich solo.


Korektory są dobrze napigmentowane, ładnie trzymają się skóry, dobrze się w nią wtapiają. Jednak pod oczami potrzebne jest na prawdę dobre nawilżenie, bo mogą podkreślać suchość skóry.





Podsumowując:
Paletka korektorów Sleek to bardzo przyjemny i przydatny produkt. Mi bardzo przypadła do gustu i myślę, że wiele z Was także byłoby z niej zadowolone. Sleek tworzy świetne produkty zamknięte w równie fajne, poręczne i dobrze przemyślane paletki.Jeśli zainteresowała Was opisywana przeze mnie paleta, lub jej inne wersje kolorystyczne (łącznie 3), to znajdziecie ją w cenie 31,99 zł na stronie Drogerii eKobieca.plhttp://www.ekobieca.pl/product-pol-10091-Sleek-MakeUp-Paleta-korektorow-Concealer-Corrector-Odcien-01.html

Miałyście już tę paletkę korektorów? Co o niej sądzicie? Dajcie znać w komentarzach, czy lubicie tego typu produkty.


Pozdrawiam gorąco :*Kina

p.s.


Przypominam o nowym rozdaniu, w którym nagrodą jest paletka Sleek ARABIAN NIGHTS :)








_____________________________________________



Znajdziesz mnie także tu:















14 komentarzy:

  1. Mega fajny produkt, jak dla mnie osobiscie wydaje sie super. Musze go miec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie zastanawialam sie nad tą paletką korektorow i chyba jednak sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka mała paletka do dobre rozwiązanie, można dopasować kolor w zależności od fragmentu twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o niej wiele dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, godny uwagi produkt bo można mieszać korektory i dopasować je do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydają się bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszłam od kolezanki ze jest rewelacyjna , chyba w koncu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś intensywnie o niej myślałam, ale odkąd mam korektory z Catrice jakoś mania na nie mi przeszła :P Ostatnio jednak moją uwagę przykuły korektory z Makeup Revolution :P Ciekawe, czy są godne uwagi?

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie teraz sobie porównuję, chciałabym jakąś paletę korektorów. widziałam recenzję makeup revolution, ale zdecydowanie gorzej oceniona. Jednak Sleek nie zawodzi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...