niedziela, 10 sierpnia 2014

Próbny makijaż ślubny - subtelnie i delikatnie

Witajcie :)


Pod koniec lipca spotkałam się z piękną Karoliną, aby wykonać próbny makijaż na jej ślub. Karolina na co dzień się nie maluje, poprosiła mnie więc o coś delikatnego i stonowanego. Dziś przedstawiam Wam efekty tej próby. Moim zdaniem makijaż pasuje do niej idealnie. I najważniejsze dla mnie, że Karolina bardzo dobrze się w nim czuła, a o to przecież chodzi :)

Użyte kosmetyki:
- podkład Bourjois 123 nr 51 Vanille Clair
- kółko kamuflaży Kryolan
- puder utrwalający Glazel Visage, transparentny
- bronzer i rozświetlacz z paletki Sleek Face Form
- mineralny róż do policzków Era Minerals nr 309 I'm yours
- cień Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe do podkreślenia brwi
- brązowy cień z paletki Kryolan Warszawa
- wypiekany delikatny chłodny róż Glazel Visage
- beżowy matowy cień Glazel Visage
- czarny cień Glazel Visage + Inglot Duraline jako eyeliner
- pomadka Rimmel by Kate nr 101
- błyszczyk Glazel Visage Diamond Lipgloss nr 16
- kępki rzęs


A tak prezentowała się Karolina :)




Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu, bo my byłyśmy z efektu zadowolone :)

A Wy jakie makijaże ślubne preferujecie? Delikatnie, czy mocno?


Pozdrawiam :)
Kina

36 komentarzy:

  1. o rany, ale pięknie :) sama bym chciała taki makijaż :) jest śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, ja preferuję subtelne makijaże ślubne bez udziwnień ale klient nasz Pan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie ;) Tak delikatnie i subtelnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, zwłaszcza oczy w rózu i brązie

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny make up i przyszła panna młoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :)
      Tak, Panna Młoda śliczna, tylko ją malować :)

      Usuń
  6. Idealnie dobralas makijaz do urody panny Karoliny . Jest romantyczny , delikatny w sam raz dla panny mlodej ktora na co dzien sie nie maluje . Bardzo mi sie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój makijaż jest prześliczny :) Ja ostatnio wykonałam parę dosyć mocnych makijaży i aż się boję czy sobie poradzę w czymś delikatnym. Niestety mam tendencję do przesadzania, gdy sięgam po cienie. Dla mnie wykonanie makijażu typu make up no make up jest o wiele trudniejsze niż wieczorowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Hehe, no nieraz delikatny mejkap na prawdę trudniej wykonać, żeby był wyrazisty, niż to jest przy mocniejszym oku :)

      Usuń
  8. przepiękny makijaż taki subtelny, romantyczny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż :) Zresztą przyszła Pani młoda też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladny makijaz , taki subtelny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, bardzo pasuje do modelki. Myślę o podobnym na własnym ślubie, ale zanim do niego dojdzie, to może nauczę się operować pędzlem i cieniami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dla mnie najważniejsze jest, żeby malowanej osobie makijaż odpowiadał, pasował do niej, żeby dobrze się w nim czuła, bo wtedy będzie pięknie wyglądała :)
      Trzymam kciuki, ćwiczenia czynią mistrza :*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...