sobota, 16 sierpnia 2014

Z akcentem na usta!

Witajcie :)


Kto śledzi mnie na Facebook'u widział już pewnie zapowiedź nowego make-up'u. Dziś przedstawiam Wam więcej zdjęć i szczegóły dotyczące użytych kosmetyków.



Użyte kosmetyki:
- podkład Bourjois 123 nr 51 Vanille Clair
- korektor rozświetlający HEAN High Definition
- puder utrwalający Glazel Visage, transparentny
- bronzer, roż i rozświetlacz z paletki Sleek Face Form
- kredka do brwi Max Factor Hazel
- cienie HEAN: 502 i 293 HD
- cielisty cień Manhattan 29C Vanilla sky
- eyeliner żelowy Maybelline
- pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet 07 Nude-ist
- tusz do rzęs Artdeco Angel Eyes

Przeważnie podkreślam mocniej oczy, a usta zostawiam delikatne. Tu jednak postanowiłam postawić na mocniejszy kolor na ustach - taka odmiana raz na jakiś czas ;) A pomadka Bourjois nadaje się do tego idealnie. Mimo tego, że odcień nazywa się Nude-ist, to z klasycznym "nude" raczej nie ma nic wspólnego ;) Odcień jest jednak piękny <3 Do tego delikatny makijaż oczu cieniami HEAN, które mają przepiękne kolory i trzymają się na powiekach w nienagannym stanie cały dzień. Był to mój dzienny makijaż, dlatego tylko pomalowałam rzęsy i nie przyklejałam sztucznych :)







Makijaż jest bardzo łatwy do wykonania, tak więc pędzle w dłoń :)

Co sądzicie o tym makijażu i tej pomadce? Macie już może swoje ulubione kolory Bourjois Rouge Velvet Edition? Ja się w nich zakochałam <3

Buziaki :*
Kina

p.s.

Przypominam o nowym rozdaniu, w którym nagrodą jest paletka Sleek ARABIAN NIGHTS :)




_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:



35 komentarzy:

  1. Czekałam, czekałam i się doczekałam. :) Prześlicznie, doskonały pomysł z mocniejszym kolorem na ustach.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż: ) subtelny i kobiecy: ) bardzo ładny kolor szminki: ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przeważnie mam mocne oczy i delikatne usta, więc taka zamiana raz na jakiś czas się przydaje :)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż. Jak zwykle wyglądasz olśniewająco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Ta szminka jest świetna i od razu usta wyglądają lepiej :)

      Usuń
  5. Ta pomadka jest śliczna, jeszcze jej nie kupiłam bo w rossmanie na promocjach zawsze jej nie ma :( piękny makijaż, taki subtelny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      A pomadkę na prawdę warto kupić, trzyma się na ustach na prawdę długo i pięknie wygląda :)

      Usuń
  6. Piękny mejkap!! ślicznie w nim wyglądasz. Mam 6 pomadek z Bourjois, jednak ta nude ist jest najcześciej przeze mnie uzywana :)
    Świetnie sprawdza sie równiez w makijazu ust u kobiet dojrzałych! nie rzuca się za bardzo w oczy a usta i tak sie prezentują rewelacyjnie :)
    Dobry wybór!
    Zdjecia masz rewelacyjne! tylko podziwiać!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Milenko :*
      Też uwielbiam tę pomadkę, kolorek ma bardzo fajny :)
      Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają :)

      Buziaki :*

      Usuń
  7. Makijaż jak zwykle cudny! a co do pomadki, to mam jedną i jest ona moją ulubioną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jak zwykle cudny! a co do pomadki, to mam jedną i jest ona moją ulubioną!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam ani jednej tej pomadki, ale u Ciebie wygląda fenomenalnie :-) ja bardzo lubię takie makijaże, mocniejsze usta robią efekt wow w mgnieniu oka ;-) pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza :*
      Pomadkę sobie sprawdź koniecznie, bo na prawdę jest super :)

      Usuń
  10. przepięknie ci pasuje ten kolorek, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :*
      Kolorek też bardzo mi podpasował :)

      Usuń
  11. Niestety nie mam żadnej z tych pomadek, ale bardzo lubię mocniej podkreślone usta. :)
    Piękny makijaż!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż. :) Ja akurat z Bourjois nie mam żadnego kosmetyku do ust, ale wszelakie mocniejsze pomadki uwielbiam, tzn. bez przesady, lubuję się głównie w odcieniach różowych, koralowych i fuksjowych, czerwień mi raczej nie pasuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja mam kilka mocniejszych odcieni, m. in. fuksję z Bourjois, pojawi się też niedługo w makijażu ;)
      Mam też fajny chłodny odcień czerwieni z Miss Sporty, ale jeszcze jej nie używałam ;) Przeważnie stawiam na delikatne usta ;)

      Usuń
  13. Bardzo mi siępodoba, jest bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, a usta w moim guście, bo są matowe ,a takie pomadki pasują mi najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż, pomadka ma przepiękny kolorek. Ja też zazwyczaj stawiam na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny, kobiecy look:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...