piątek, 26 września 2014

Enigma - makijaż inspirowany jesienią

Witajcie :)

Jakiś czas temu dostałam od Era Minerals przepiękny cień mineralny o nazwie Enigma <3 Nazwa dobrana do tego odcienia idealnie, ponieważ to piękny odcień fioletu, jednak niejednoznaczny, z intrygującym blaskiem! Zakochałam się w nim, gdy tylko zobaczyłam go na stronie (zobaczcie zresztą sami):
http://eraminerals.pl/mineralne-cienie-do-powiek-jewel-enigma-j39

Postanowiłam, że w moim kolejnym makijażu zagra on pierwsze skrzypce i tak się właśnie stało :) W tym makijażu Enigma (cień nałożyłam na białą kredkę, dlatego jest jaśniejszy niż na stronie) występuje w towarzystwie równie pięknych cieni z wieżyczki Glamour firmy Glazel, na ustach mam także ich konturówkę. Bronzer i róż, to te, które możecie wygrać w rozdaniu, więc możecie zobaczyć, jak prezentują się w akcji <3
Brwi podkreśliłam cieniami do brwi Era Minerals, o których Wam pisałam ostatnio :)
Makijaż to moje drugie zgłoszenie na jesienny konkurs e-makeupowni.

A tak prezentuje się całość :)







Dajcie znać, czy przypadł Wam do gustu :)


Pozdrawiam :*
Kina



p.s.
Zapraszam na nowe rozdanie, gdzie dwie osoby wygrywają kosmetyki Era Minerals!!!


39 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż i śliczna Ty! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowny makijaż, zdjęcia i cała Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite zdjęcia i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne oczyska, a ten niebieski cień jest boski! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :* Cień na żywo jest bardziej śliwkowy :)

      Usuń
  5. Podoba się i to bardzo. Nieziemsko podoba mi się jak podkreślasz policzki. Są takie naturalne i kształtne, wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Bardzo mi miło, że ktoś zauważa takie rzeczy :*

      Usuń
  6. prześliczny cień i przecudowny makijaż!! wyglądasz uroczo w tej kiteczce :):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak niebieski i super komponuje się z oczami, cudny makijaż!świetna pomadka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, na zdjęciach w otoczeniu innych odcieni tak wyszedł, ale w rzeczywistości jest bardziej fioletowy :)
      Na ustach mam konturówkę Glazel, która uwielbiam <3

      Usuń
  8. Mega głębia idealnie pasuje do tęczówki

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia. makijaż z resztą też jest świetny :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny jesienny makijaż :D:D
    Wszystkie zdjęcia super, ale drugie najlepsze jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalia :*
      Widzę, że to zdjęcie większości się spodobało ;)

      Usuń
  11. zdjęcia boskie, a kolor jest obłędny;) chce go <3

    OdpowiedzUsuń
  12. masz cudowne oczy, a makijaż jest idealnie wykonany :*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazwa jaki sam produkt bardzo interesujące

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny makijaż, a do tego ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...