poniedziałek, 22 września 2014

Jak podkreślam brwi?

Witajcie :)

Temat podkreślania brwi jest ostatnio bardzo na czasie. Także ja bardzo interesuję się tą kwestią. Nie jestem zadowolona z naturalnego wyglądu moich brwi, uważam że są za rzadkie i niektóre włoski są słabo widoczne. W czasie mojej przygody z podkreślaniem brwi przewinęło się już sporo różnych produktów do ich stylizacji: były to cienie prasowane i w kremie, żele, woski, kredki ...

Ostatnio miałam przyjemność wypróbować mineralne cienie sypkie do brwi od firmy Era Minerals.
Zakochałam się w tych produktach ze względu na to, że taka forma cienia pozwala mi na bardzo szybkie i bezproblemowe podkreślenie brwi, nawet na co dzień, gdy nie mam zbyt dużo czasu. Z produktami o innej konsystencji musiałam się dłużej "męczyć".
Na chwilę obecną to właśnie tymi produktami podkreślam brwi i postanowiłam Wam pokazać, jak to robię :) (Gdyby moja brwiowa rutyna uległa zmianie na pewno zrobię aktualizację ;))

Poniżej przedstawiam Wam dwie wersje: delikatniejszą i mocniejszą (obie można uzyskać bardzo szybko), gdy zależy nam na jeszcze delikatniejszym efekcie, wystarczy bardziej wyczesać włoski po aplikacji cienia.

A tak to mniej więcej wygląda u mnie:




Tak wygląda trio, które zagrało pierwsze skrzypce w dzisiejszym poście ;)



A tu cienie Era Minerals do brwi z bliska (moje egzemplarze, to małe testery, produkty pełnowymiarowe są dużo większe). Ja na pewno zakupię te cienie ponownie, choć nie wiem, kiedy te mi się skończą, bo sa bardzo wydajne ;)
Możecie je znaleźć tu:
http://eraminerals.pl/mineralne-cienie-do-brwi-blonde-b01
http://eraminerals.pl/mineralne-cienie-do-brwi-brond-02






Wklejam Wam także dzisiejszy makijaż, który kolorystycznie idealnie zgrał się z brwiami ;)




Jeśli podoba Wam się taki dzienniaczek, to będzie mi miło, gdy klikniecie w serduszko w poniższym linku :)



Dajcie znać, co sądzicie o takim poście i jaki jest Wasz ulubiony sposób, ulubiony produkt do podkreślania brwi :)


Pozdrawiam gorąco :*
Kina


p.s.
Zapraszam na nowe rozdanie, gdzie dwie osoby wygrywają kosmetyki Era Minerals!!!

28 komentarzy:

  1. pięknie naturalnie!! świetny pędzelek. ja jak chcę szybko, to używam kredki, a ostatnio kupiłam zestaw pierre rene i testuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek na prawdę super się spisuje i do brwi i do eyelinera!

      Usuń
  2. Ładny masz kształt brwi i fajnie je podkreślasz. Śliczne oczko :D Co do koloru to raczej nie mój bo wydaje się ciepły. Ja oprócz cieni obowiązkowo używam jeszcze wosku albo żelu :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalia :*
      Na stronie znajdziesz też inne kolory :)

      Usuń
  3. efekt bardzo mi się podoba!!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio polubiłam I Tint My Brows z Makeup Revolution, wcześniej uzywałam cieni praswanych z Inglota i eyelinera w żelu również Inglot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego produktu, ale dzięki za cynk, poczytam sobie o nim :)

      Usuń
  5. kochana, moje brwi bez niczego to dopiero tragedia :D serio :D całkowicie różnią się od siebie :/ u Ciebie fajnie to wygląda, ale dla mnie kolory zdecydowanie za ciepłe bo mam z natury czarne brwi :) Teraz aktualnie sięgam najczęściej po paletki BH Cosmetics. Niedługo je chyba pokażę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agu, moje też się różnią, do tego od wewnętrznej strony włoski nie chcą rosnąć ...
      Era Mienrals ma też fajny chłodny odcień - popatrz na stronie :)

      Usuń
  6. Ciekawie to wygląda. Jeszcze nie używałam kosmetyków mineralnych do podkreślania brwi, ale na pewno po tym poście spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, ja uwielbiam metodę podkreślania brwi cieniami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam już różnych, ale ta jest najszybsza :)

      Usuń
  8. Od razu widać różnicę i w obydwu wersjach mi się podoba ;) A makijaż bardzo ładny, uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia, ja niestety nie podkreślam swoich brwi, ale muszę spróbować dzięki Twoim radom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Spróbuj podkreślić brwi choćby delikatnie, a zobaczysz, jaka ogromna jest różnica w wyglądzie twarzy i makijażu :)

      Usuń
  10. Uwielbiam ten pędzelek, moim oczywiście jest Make up for ever i cienie balma do brwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek jest super, ale jeszcze czaję się na ten drugi typowo do brwi z Zoeva :)

      Usuń
  11. wowoowwowo muszę się zaopatrzyc w te cienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na prawdę świetne i łatwo się nimi podkreśla brwi!

      Usuń
  12. Ślicznie wyszły Ci te brwi, ja swoje podkreślam kreską i cieniem z Loreal, ale nigdy nie wychodzą mi tak perfekcyjnie.
    PS Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...