czwartek, 11 września 2014

Jesienna inspiracja - makijaż na konkurs magazynu e-makeupownia!

Witajcie :)


Jesień wkroczyła już do nas pewnym krokiem i nie da się jej nie zauważyć. Coraz częściej pojawia się także w makijażach. 

Ostatnio jedną z inspiracji makijażowych wkleiła na swoim Fanpage'u na Facebook'u Paulineczka (pozdrawiam Kochana :*). Dzięki tej inspiracji powstał właśnie dzisiejszy makijaż. Kolorystycznie bardzo wpasowuje się w jesienne klimaty, a ze zdjęcia wyszły nawet fajne, to postanowiłam, że wyślę ten make-up jako zgłoszenie do konkursu e-makeupowni "Jesień z makijażem" :)

Oto efekty moich poczynań ;)









Jeśli moja jesienna propozycja Wam się podoba, to będę wdzięczna za kliknięcie w serduszko w linku :)



A u Was też już królują jesienne barwy?


Pozdrawiam :*
Kina

p.s.

Ostatnie dni rozdania!!
 Paletka Sleek ARABIAN NIGHTS czeka :)




_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:



22 komentarze:

  1. Śliczny makijaż i Ty piękna w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :* Z kilkudziesięciu ujęć udało mi się wybrać 3 ;)

      Usuń
  2. Piękny makijaż kojarzy mi się z liśćmi jesiennymi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie Ci w tym makijażu Kochana :D Jak dla mnie jesień na powiekach idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo często sięgam po takie kolory, także jak najbardziej mi się podoba:-) jak zawsze perfekcyjna w każdym detalu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż! Fantastyczne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak już mówiłam najfajniejsze jest to, że ile nas tyle odwzorowań tego makijażu. pozostało mi życzyć Ci powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie ! :) Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również podjęłam się odtworzenia tego makijażu :) Tak jak mówi Paula - il;e nas , tyle wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaz idealny na jesien: ) do tego piekne zdjecia: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż :) bardzo podobają mi się kolorki na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow cudny makijaż, zazdroszczę talentu do malowania:)

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzięki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż, faktycznie taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wpisuje się w jesienny temat i piękne wykonanie, więc powodzenia, trzymam za Ciebie kciuki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż, piękne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super makijaż, ale ja bym nie umiała takiego wykonać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...