wtorek, 9 września 2014

Makijaż gościa weselnego - odsłona 1. - Karolina

Witajcie :)


Czy Wam też ostatnie dni mijają w tak zastraszającym tempie? :) Ja ostatnio nie narzekam na brak zajęć :)

Przybywam do Was z makijażem, który wykonałam już jakiś czas temu, wkrótce pojawią się kolejne :)
Dzisiejszą bohaterką jest Karolina i jej make-up na ślub i wesele znajomych.

Karola ma przepiękne, wielkie oczy, które od razu przykuwają uwagę <3 Podkreśliłam je satynowymi cieniami HEAN, do tego namalowałam kreskę czarnym żelowym eyelinerem Maybelline i dokleiłam kępki rzęs. Usta pozostawiłyśmy delikatne. Policzki muśnięte zostały delikatnym różem (niestety nie pamiętam którym ;))

Oto, jak prezentowała się Karolina :)





Lubicie takie kolory na powiekach?
Już niedługo kolejne makijaże i fajna niespodzianka :)

Bądźcie czujni :)


Buziaki :*
Kina

p.s.

Przypominam o rozdaniu, w którym nagrodą jest paletka Sleek ARABIAN NIGHTS :)
Zostało jeszcze kilka dni!




_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:



31 komentarzy:

  1. subtelny i bardzo ładny, jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za nudziakami, ale ten się bardzo fajnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na żywo wcale taki taki nudziakowy nie był ;) Na zdjęciach wyszedł dużo delikatniej :)

      Usuń
  3. neutralne barwy, a jednak z pazurem :-) bardzo mi się podoba, idealny chyba dla każdego i na tę okazję, w rezultacie klientka i wygląda super i na pewno się dobrze w nim czuła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglada: ) makijaz swetny!: )

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, pasuje do koloru oczu

    OdpowiedzUsuń
  7. 23 sierpnia miałam swoje wesele i taka propozycja świetnie by się sprawdziła do wielu kreacji, które gościły na uroczystości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kolorystyka jest dość uniwersalna :)

      Usuń
  8. śliczny, każdy Twój makijaż jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny. Delikatnie przydymione oko, jeszcze w kolorach które uwielbiam. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemny makijaż, delikatny ale zarazem dobrze widoczny :)


    ----
    http://emilia-mank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście oczy piękne :) i makijaż, jak zwykle cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...