wtorek, 16 września 2014

Róż mineralny Luminous Sacrament i bronzer Sol Invictus od Era Minerals

Witajcie :)


Wczoraj rozpoczęło się nowe rozdanie, w którym do wygrania są dwa produkty zasponsorowane przez Era Minerals Europe. Dziś chciałabym przedstawić Wam te kosmetyki bliżej. Ja testuję je już od kilku dni i mogę co nieco o nich napisać.



Kosmetyki, o których mowa to:
- mineralny róż do policzków Luminous Sacrament 310 →KLIK←
- mineralny puder brązujący Sol Invictus 202 →KLIK←




Wybrałam dla Was te kolory nieprzypadkowo. 
Róż do policzków jest w delikatnym, neutralnym odcieniu, na skórze wygląda bardzo ładnie i naturalnie, nadaje twarzy świeżości!
Natomiast bronzer wybrałam w odcieniu chłodniejszym, bo taki pasuje większości z Was. Kolor w opakowaniu jest dość ciemny, ale bronzer można nałożyć cienką warstewką i wtedy nada się nawet dla bladych twarzy. Kolejna warstwa nada mocniejszego koloru. Pięknie można nim wymodelować twarz, na pewno nie uzyskamy efektu "cegły" na buzi ;)




Oba kosmetyki bardzo łatwo się aplikują, nie zostawiają plam, można ładnie je rozetrzeć na skórze. U mnie wytrzymują na twarzy cały dzień!
Ja osobiście jestem zachwycona efektem jaki można uzyskać, dzięki użyciu tych dwóch produktów, ostatnio to moje ulubione produkty do konturowania!


Przedstawię Wam także dwa pędzle, których używam do nakładania różu i bronzera mineralnego. Pędzle te są ze mną już od czerwca i używam ich praktycznie codziennie.




- pędzel Duo Fibre Blush & Highlight 149S →KLIK←
używam tego pędzla do nakładania różu mineralnego w sypkiej postaci, doskonale nadaje się także do nakładania prasowanych róży mocno napigmentowanych, bo pięknie je rozciera i nie nakłada od razu grubej warstwy, idealny będzie także do aplikacji rozświetlacza, ponieważ ma spłaszczoną skuwkę



- pędzel Duo Fibre Buffer 109S →KLIK←
używam tego pędzla do nakładania bronzera, nie tylko tego mineralnego, świetnie nadaje się także do produktów wypiekanych i prasowanych, świetnie rozciera kolor



Pędzle są na prawdę solidnie wykonane, do tej pory wypadły z nich może jakieś pojedyncze włoski, a były prane już kilka razy i są przeze mnie intensywnie eksploatowane!

Ja jestem bardzo zadowolona z wszystkich przedstawionych w tym poście produktów, a Was serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu, w którym do zgarnięcia jest opisany wyżej róż i bronzer! Moje egzemplarze to produkty testowe, o mniejszej gramaturze, ale w rozdaniu do wygrania są pełnowymiarowe produkty, każdy o gramaturze 2,5 gram (te ze zdjęcia mają po 1 g)!!


Link do postu o rozdaniu →KLIK←




Dajcie znać, co sądzicie o przedstawionych tu mineralnych kosmetykach, a może miałyście już z nimi styczność? Lubicie pędzle Duo Fibre?


Buziaki :*
Kina



15 komentarzy:

  1. bardziej podoba mi się róż :) bronzer zupełnie nie w moim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż na prawdę jest przepiękny! Mi akurat kolor bronzera odpowiada, po nałożeniu na skórę wygląda wg mnie jeszcze ładniej. Na pewno pojawi się w makijażach :)

      Usuń
  2. bardzo mocno napigmentowane- cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są wspaniale napigmentowane, świetnie się nimi pracuje.

      Usuń
  3. Bronzer bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też przypadł do gustu :) Na żywo jeszcze fajniejszy :)

      Usuń
  4. wytrzymują cały dzień to ogromny plus !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie minerałki la Rosa ale rea ma równiez dobre opinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwny ten bronzer. A co do pędzli - to się na nie czaje niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem - oczywiście tyle o ile mogę ocenić po zdjęciach, chętnie sprónuję w realu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych pedzli jeszcze nie mam: ) cieni rowniez nie próbowałam: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze okazji używać mineralnych kosmetyków - mam jakieś "opory" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności, ja z minerałów mam tylko te z Marizy (ale nie wiem czy to takie prawdziwe minerałki :P) i dają piękne wykończenie skórze, jest taka delikatna, jedwabista i jakby idealna :P

    OdpowiedzUsuń
  11. pędzle strasznie mi się podobają <3 z era minerals miałam błyszczyk i podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny z nich duecik! Choć nie wiem czy z sypanymi umaiałabym sobie poradzić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...