poniedziałek, 15 września 2014

ROZDANIE!!! Zdobądź róż do policzków lub bronzer ERA MINERALS!!!

Witajcie Kochani!

Zapraszam Was na rozdanie na Facebooku!



Pokoloruj jesień z Era Minerals i Kina - Make-up & photography!

W tym rozdaniu wygrywają dwie osoby! Zdobądź róż do policzków lub bronzer Era Minerals!

Zasady:

1. Polub Fanpage marki Era Minerals Europe
2. Polub Fanpage Kina - make-up & photography
3. Udostępnij publicznie banner konkursowy Klik!!!
4. W komentarzu napisz, który kosmetyk wybierasz
5. Będzie mi miło, gdy zostaniesz także obserwatorem mojego blogahttp://kina-makeup-and-photography.blogspot.com/ oraz profilu na Instagramie http://instagram.com/kina_makeup (warunek nieobowiązkowy)

Rozdanie trwa od dziś do 06.10.2014 do końca dnia. Zwycięzców ogłosimy w ciągu kilku dni od zakończenia rozdania!

Powodzenia Kochani!!
Kosmetyki są świetne, już jutro je Wam przybliżę

7 komentarzy:

  1. Zrobione, obserwatorem jestem od dawna - wybieram róż.

    OdpowiedzUsuń
  2. no dobra to ja też już zrobiłam co trzeba;) pożyjemy zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana u Ciebie rozdanie za rozdaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, cieszę się, gdy mogę Was obdarować fajnymi produktami :)

      Usuń
  4. zrobione :) teraz poczekamy co dalej :) a może się uda :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No nic warunki spełnione. Czekam na rozwiązanie. Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  6. gotowe :) wybieram puder brązujący :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...