wtorek, 21 października 2014

Cudowne rzęsy od BornPrettyStore!!!

Witajcie :)

Dziś przybywam do Was z recenzją przepięknych rzęs, które dostałam od sklepu BornPrettyStore <3



Rzęsy dotarły do mnie po kilku tygodniach, dość długie czekanie, ale na prawdę warto. Gdy tylko zobaczyłam je na stronie sklepu, wiedziałam, ze muszą być moje :D

Na stronie jest rozbieżność, jeśli chodzi o "materiał", czyli włosie z jakiego są wykonane rzęsy, w jednym miejscu widzimy, że to kucyk, w innym, że norki. Tak, czy inaczej, rzęsy są cudowne!

Otrzymujemy je w plastikowym opakowaniu, jak na "chińszczyznę", przyznam, że baaardzo pozytywnie się wyróżnia. Widać, że nie jest to najtańszy produkt z chińskiego marketu, ale na prawdę porządny! Rzęsy umocowane są na plastikowej podkładce, od razu mamy nadany zaokrąglony kształt, więc już znikają obawy, że będzie problem z przyklejeniem ich do powiek.


Na opakowaniu widnieje także napis, że rzęsy wykonane są ręcznie i jestem w stanie w to uwierzyć, bo wyglądają na prawdę na dopracowane.


Do mięciutkich czarnych paseczków przymocowane mamy mnóstwo mięciutkich włosków, które wyglądają niezwykle naturalnie <3 To chyba najpiękniejsze sztuczne rzęsy, jakie widziałam <3
Sposób w jaki zamocowane są włoski także jest niezwykle istotny, ponieważ zagęszczają się one w zewnętrznym kąciku, co daje piękny efekt na powiece, jakby "liftingu", uniesienia kącików - rzęsy będą idealne dla opadającej powieki!
Potwierdzę Wam to w najbliższym makijażu :)

Zobaczcie, jak wyglądają włoski z bliska i jak giętki i miękki jest pasek, na którym są zamocowane! <3



Ja jestem w tych rzęsach na prawdę zakochana!!! Wyglądają pięknie już w opakowaniu, a na oku to dopiero bajka <3
Nie są to najtańsze rzęsy na stronie, raczej zaliczyć je można do tych "z wyższej półki", ale zachęcam Was do ich kupna, bo na prawdę warto! Ja na pewno zakupię dla siebie i klientek więcej par!
Ten model znajdziecie tu:
http://www.bornprettystore.com/pair-pony-hair-eyelash-thick-black-false-eyelash-p-15312.html
Kosztują teraz 7,85$, ale ja mam dla Was kod rabatowy, z którym kupicie je o 10% taniej! Korzystajcie, więc z niego śmiało :)



A tu znajdziecie pozostałe makijażowe wspaniałości:
http://www.bornprettystore.com/makeup-beauty-c-270.html

I jak podoba Wam się moja nowa rzęsowa miłość?
Dajcie znać w komentarzach!!!


Buziaki :*
Kina

20 komentarzy:

  1. aaaa. mam nadzieję, że też będę miała ten model <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny model rzes, tylko gdzie prezentacja na oczku?!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie :D Zdjęcia zrobione, ale jeszcze w aparacie "wiszą" ;)

      Usuń
    2. też mnie ciekawi jak będą wyglądac na oczach ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne ale mam obiekcje co do całych rzęs, wolę połówki

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają ekstra!! Tylko szkoda, że nie ma zdjęcia jak je juz założysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie wyglądają zachwycająco:) tylko czemu nie pokazałaś ich na oczku, Kochana?? czekam na jakiś make up z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam ich rzęsy, są boskie! Te Twoje genialnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzęsy prezentują się bardzo ładnie :) może zakupie ten model :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jej! ciekawie jak wyglądają na oczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są!! takie wmoim stylu :D ahh uwielbiam sztuczne rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. rzęsy mega:D ale jakoś boje się zmawiać na zagranicznych stronach, niby dużo ludzi tam kupuje i sobie chwali ale znając moje szczęście to przelew zrobię i przesyłki nie zobaczę;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...