poniedziałek, 13 października 2014

Era Minerals - podkład i puder mineralny - krycie i wygląd na skórze

Witajcie :)

Przepraszam, że ostatnio u mnie na blogu cisza, ale niestety sezon chorobowy w pełni ...

Dziś jednak przygotowałam dla Was post, do którego zdjęcia wykonałam już jakiś czas temu.

Od jakiegoś czasu testuję kosmetyki mineralne Era Minerals. Pisałam już wcześniej o pięknych cieniach tej firmy, które polecam. Dziś trochę o moich doświadczeniach z produktami Era Minerals do twarzy.

Rozpoczynając współpracę z firmą Era Minerals, zdecydowałam się na wybór nie tylko cieni do powiek, ale także chciałam spróbować moich pierwszych mineralnych podkładów, oraz pudru.
Wybór padł na dwa odcienie podkładów, które można stosować oddzielnie, lub dowolnie ze sobą mieszając:

Podkład mineralny Surreal Neutral Light 
133 


Podkład mineralny Flawless Neutral Light Medium 334


oraz na puder do jasnej cery:

Mineralny puder utrwalający Airy 
201




Przyznam, że na początku aplikacja tych produktów przysparzała mi trochę trudności, bo nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z takimi podkładami, czy pudrami. Jednak praktyka czyni mistrza i z każdą kolejną aplikacją było coraz lepiej.
Na pewno w osiągnięciu zadowalającego efektu pomogła mi woda termalna, którą delikatnie spryskiwałam twarz po nałożeniu podkładu. Podkład pięknie stapiał się wtedy ze skórą i nie tworzył sztucznego efektu. Na koniec omiatałam twarz pudrem Era Minerals i całość wyglądała na prawdę świetnie.
Zaskoczyło mnie bardzo dobre krycie tych mineralnych produktów!!! Zobaczcie zresztą sami na zdjęciach (nie używałam tu żadnego korektora, pod oczy, ani na niedoskonałości).

Jedyne do czego mogę się przyczepić, to trwałość podkładów. Mogłaby być większa, bo zauważałam delikatne ważenie się i "znikanie" produktu w okolicach brody po kilku godzinach.
Podkładów i pudru używałam także w lato podczas wielkich upałów i nieźle dawały radę, z tym, że po kilku godzinach było tak, jak opisałam powyżej.
Teraz, gdy już dawno zapomnieliśmy o upałach ;) wszystko trzyma się na twarzy o wiele lepiej :)

Tak prezentują się zmieszane podkłady 133 i 334 przypudrowane pudrem Airy nr 201:





A Wy używacie mineralnych podkładów lub pudrów? Jakie są Wasze wrażenia? Które produkty polecacie? Sprawdzają się u Was w zimę, czy raczej wolicie je na wiosnę i lato?


Pozdrawiam gorąco :*
Kina




12 komentarzy:

  1. Faktycznie minerały w upały sprawdzają się świetnie. Owszem czasami trzeba je dopudrować, po posiłku na przykład, ale generalnie nie spływają z twarzy. Ja używam tych podkładów w zasadzie cały rok. Na przemian z tradycyjnymi oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używałam z Anabelle minerals ale jakoś bardziej pasują mi latem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam ale bardzo mnie interesują pewnie dla tego, że nie testowałam ich jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój prawdziwy puder mineralny nadejdzie do mnie w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam podkładu mineralnego

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie kryje, mam puder mineralny
    no i dostałam próbki podkąłdów, będę sprawdzała czy sobie poradzę z aplikacją;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mineralne podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam minerałów! Muszę rozeznać się w temacie bo słyszałam o nich duzo dobrego... Nie znalazłam swojego idealnego podkładu wśród "normalnych", więc chyba najwyższa pora zobaczyć jak spisza sie minerały... polecasz tą firme na "pierwszy raz"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + dołączam do grona Twoich obserwatorów ;)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś próbke pudru i nie przekonał mnie.
    Lepsze własciwości ma puder mineralny Velvet HD od Earthnicity Minerals. Moja twarz się nareszcie nie blyszczy niedługo po nałożeniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Era Minerals świętuje 3 Urodziny!
    Warto zajrzeć na https://www.facebook.com/events/100273986970461/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...