wtorek, 28 października 2014

Jesienne fiolety - makijaż z Era Minerals

Witajcie :)

Dzisiaj kolejna jesienna propozycja makijażowa. Główna rolę odgrywają tu cienie mineralne Era Minerals. 





Podstawowy kolor to fiolet o nazwie Enigma <3 Całości dopełnia delikatny zgaszony róż na środku ruchomej powieki - Jolie, a załamanie podkreśliłam chłodnym brązem - Taupic.
Także do makijażu twarzy użyłam produktów Era Minerals - twarz wykonturowałam bronzerem Sol Invictus nr 202, a koloru na policzkach nadałam różem Sacrament nr 310.
Na ustach mam pomadkę Artdeco Perfect Color Lipstick nr 57.
Brwi podkreśliłam cieniami Era Minerals do brwi nr 01 i 02.

W tym makijażu użyłam nowych rzęs z BornPrettyStore. Zaprezentuję je Wam bliżej w kolejnym poście :)

A tak prezentował się cały makijaż:







Dajcie znać w komentarzach, czy moja propozycja przypadła Wam do gustu :)
A Wy lubicie takie kolory w swoich makijażach? Na co stawiacie tej jesieni?


Buziaki :*
Kina


20 komentarzy:

  1. Idealny! :D Bardzo, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nonono w takim wydaniu to Cię jeszcze nie widziałam :D Pięknie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny!:) te cienie widać, że mają świetną pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż przepiękny. Kolor idealny do Twoich oczu , do moich chyba by się tez nadal

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, nie obrazisz sie jak wyczaruje coś podobnego na sobie? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie Kochana :-* Będzie mi bardzo miło :-*

      Usuń
  6. kurka no ładny ten cień <3 chce taki xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny. Pasuje Ci. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż, świetny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownei wygladasz, makijaz jest bardzo twarzowy -ale Ty to juz wiesz przeciez :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż, bardzo lubię fiolety stąd zachwycam się podwójnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...