środa, 22 października 2014

Makijaż paletką Zoeva Naturally Yours + rzęsy z BornPrettyStore w akcji!

Witajcie :)

Wczoraj pokazałam Wam przepiękne rzęsy ze sklepu BornPrettyStore, które niedawno do mnie dotarły. Od razu mnie zauroczyły!
Ale cały efekt widać dopiero, gdy użyjemy ich w makijażu!
Dziś chciałabym pokazać Wam właśnie makijaż, w którym rzęsy widać doskonale.





Makijaż wykonałam paletką Zoeva Naturally Yours, ostatnio to moje najukochańsze cienie. Blendują się doskonale, kolory mają boskie (niech Was nie zmyli, że to tylko brązy i beże - mają takie piękne wykończenia i połysk w nieoczywistym kolorze, że na pewno Was urzekną!), na powiece trzymają się do zmycia, pigmentacja na szóstkę! Zakup tej palety, to był strzał w dziesiątkę!
Jeśli wahałyście się, czy warto ją kupić, to kupujcie! Będziecie zachwycone!!!

Ostatnio niestety choruję i moja twarz nie nadaje się do pokazywania, więc dziś tylko zdjęcia oka, ale o zbliżenie na szczegóły tu właśnie chodzi :)






Na żywo makijaż był ciemniejszy i bardziej wyrazisty, ale lampa wszystko mocno rozjaśniła. Cienie i piękne rzęsiska są jednak dobrze widoczne :)
Co sądzicie zarówno o jednych, jak i o drugich?
Czyż nie są boskie? <3


Rzęsy zakupicie tu:

Z poniższym kodem uzyskacie 10% rabatu :)




Czy mogę liczyć na Wasze serduszka na Makeupgeek? :*

Pozdrawiam Was gorąco :*
Kina



33 komentarze:

  1. Piękne te rzęsy, a nad tą paletką bardzo się zastanawiam - czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Nie czaj się Kochana, tylko kupuj, bo na prawdę warto!

      Usuń
  2. cudeńka;) Przepiękne są te rzęsy! I makijaż super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno makijaż jak i rzęsy bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny makijaż i świetne rzesiska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O boshe, bozenko... Zoeva ... rozmarzyłam się :D Piękny! I te rzęsy :O...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj Kochana, bo są super te cienie! Ja na pewno dokupię też inne palety!
      Rzęsiska są super :)

      Usuń
  6. Makijaż wyszedł bardzo naturalnie Juz od dawna czaje się an ta paletka.Aco do rzesek no przyznam wyglądają uroczo. Przez zagęszczenie zewnętrznego kącika dają koci efekt Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy właśnie przez to zagęszczenie podbiły moje serce, bo "unoszą" optycznie dzięki temu zewnętrzny kącik :)

      Usuń
  7. Bardzo mi sie podoba Twoje oczko ;) Kolory cieni super, rzęsy też niczego sobie ;) I jak ja mam się w takich warunkach powstrzymywać od zakupów? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa, i szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)
    Buziaki, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jak pięknie:) poluję na tę paletę od dłuższego już czasu i nigdy jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :*
      Oby udało Ci się ją w końcu dorwać, bo na prawdę jest wspaniała! Cienie blendują się jak marzenie <3

      Usuń
  10. Przepiękny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze przepiękny makijaż :) a rzęsy - wow! robią mega wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super, ostatnio coraz bardziej lubię takie kolory ;-) przepiękny makijaż, rzęsy wyglądają bardzo naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, ale piękne są te rzęsy. A tę paletkę z Zoevy bardzo chętnie bym przetestowała, bo w pędzelkach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...