piątek, 31 października 2014

Mój jesienny makijaż w nowym numerze e-makeupowni :)

Witajcie :)

Jak Wam mija halołinowy wieczór? Szalejecie na imprezach, czy postanowiliście spędzić ten czas odpoczywając w domu? :)
Ja właśnie w ciepłych kapciuszkach popijam gorącą herbatę :D

Jak może pamiętacie, jakiś czas temu brałam udział w makijażowym konkursie jesiennym zorganizowanym przez e-makeupownię. Udało mi się zająć drugie miejsce :)





W związku z tym mój makijaż "Enigma" ukazał się w najnowszym numerze tego czasopisma, a do mnie dotarła dziś nagroda :)


Te z Was, które obserwują mnie na Instagramie, pewnie już widziały, jaka fajna niespodzianka czekała dziś na mnie w domu :D Z pozostałymi dzielę się moją radością tu :D
Nagroda to paletka Makeup Revolution o nazwie Day To Night. Będzie malowanko :D

A pod tym linkiem znajdziecie nowy numer e-makeupowni i moją buzię na stronach 95-97 :)


Miałyście już może okazję malować tą paletką? Co o niej sądzicie? Chętnie zobaczę Wasze makijaże nią wykonane (wklejcie linki w komentarzach :))!


Buziaki :*
Kina




Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:




14 komentarzy:

  1. Ale śliczny niebieski tam widzę *.* Czekam na dużo fajnych makijaży! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;***! Bardzo się cieszę że wylądowałam w jednym numerze razem z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, jakoś nie przekonują mnie te paletki

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż piękny. Świetnie dobrałaś kolory.Jak ja bym chciała mieć paletkę w takiej kolorystyce... Mmm...
    Nie przerabiaj zdjęć tak bardzo - jestem pewna, że bez retuszu jesteś piękna i go nie potrzebujesz. Naprawdę.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie, cieszę się bardzo i czekam na makijaże z użyciem tej paletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż godny nagrody. Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! Może sie skusze jednak na ktoras z paletek MR <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję drugiego miejsca! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wielkie gratulacje, zasłużone makijaż piękny, wykonanie i zdjęcia pełna profeska :-) ja mam inną ich paletę i całkiem ją lubię, ale wolę Sleek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...