wtorek, 4 listopada 2014

BornPrettyStore - piękne, delikatne rzęsy z norek!

Witajcie :)

Kilka postów wstecz prezentowałam Wam wspaniałe rzęsy od BornPrettyStore ->KLIK!!!<-
Mogliście zobaczyć je także w makijażu ->KLIK!!!<-

Dziś chcę pokazać Wam z bliska, jak prezentuje się drugi model, który dostałam od sklepu BPS.
Tym razem rzęsy są na prawdę delikatne i myślę, że przypadną do gustu większości z Was, ja je pokochałam!!!






Rzęsy, tak, jak poprzednio, otrzymujemy w ładnym plastikowym opakowaniu, paski rzęs naklejone są na wyprofilowane "stojaczki", dzięki czemu od razu mają kształt ułatwiający doklejenie ich do powiek.
Rzęsy są ręcznie wyprodukowane z delikatnych włosków (norki). Prezentują się niezwykle naturalnie <3




Pasek, na którym są zamocowane jest miękki i bardzo elastyczny, łatwo dopasować go do powieki.

Zobaczcie, jak prezentują się naprawdę z bliska :)



Rzęsy kupicie na stronie sklepu BornPrettyStore w cenie regularnej 8,69 $, a teraz akurat jest na nie promocja i kosztują tylko 4,19 $!!!
Ja dodatkowo mam dla Was zniżkę 10%! Wystarczy w zamówieniu podać kod KINAH10.

Tu link do tych rzęs:
http://www.bornprettystore.com/mink-handmade-cross-criss-false-eyelash-hair-long-fake-lash-p-14246.html
A tu do całego działu makijażowego:
http://www.bornprettystore.com/makeup-beauty-c-270.html

A tak rzęsy prezentują się na oku:



Kod rabatowy:



Używacie już rzęs z BornPrettyStore? Co sądzicie o tym modelu? Dajcie znać w komentarzach :)


Buziaki :*
Kina

19 komentarzy:

  1. swietnie sięprezentują bardzo naturalnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. no pieknei wygladaja , ja mam takie co czuc na oczach , a te zapowiadaja sie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują i do tego cena jest bardzo niska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają zjawiskowo, delikatne i wyraźne zarazem;) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się prezentują .;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądają na oku :) Tylko bałabym się tej czarnej tasiemki, najbardziej lubie na jakims bezbarwnym paseczku :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają ciekawie. Ja czekałam na przesyłkę z tego sklepu 3 razy, za każdym razem jak ponawiali wysyłkę paczka nie docierała..

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądają ;) może się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzęsy są piękne, ale nie lubie składać zamówień na zagranicznych stronach :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz, kusisz tym bardziej, ze ostatnio mam fioła na punkcie rzesisk :P

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są ;) nawet nie wiedziałam, że BPS ma norki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają rewelacyjnie, tak naturalnie, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te rzęsy są naprawdę śliczne, bardzo naturalne :-) a makijaż cudowny

    OdpowiedzUsuń
  14. oj trzeba miec płatność Paypal? :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Po zdjeciach widac, że wydają się bardzo lekkie i naturalne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...