wtorek, 18 listopada 2014

Jesienny Glamour

Witajcie :)

Ostatnio szaro i buro na dworze i na moich powiekach także zrobiło się dużo spokojniej pod względem kolorystycznym.

Dziś przedstawiam Wam makijaż w barwach stonowanych, ale nie nudnych :) Make-up wykonałam przy użyciu wieżyczki Glamour firmy GLAZEL VISAGE. Są to sypkie cienie/pigmenty w odcieniach złota, miedzi, czerwieni, brązu - typowe jesienne barwy. Cienie są połyskliwe i pięknie się mienią <3 Mam nadzieję, że choć trochę udało mi się ich piękno ukazać na zdjęciach!





Kreskę zrobiłam przy pomocy czarnego cienia i płynu Duraline, a rzęsy, to model z norek od BornPrettyStore, który pokazywałam Wam tu →KLIK← 

Pamiętajcie o 10 % zniżce z kodem:



A teraz czas na makijaż :)








Jak Wam się podoba taki stonowany, ale delikatnie połyskliwy makijaż?
Jakie barwy królują teraz u Was?


Buziaki :*
Kina


p.s.
Jeśli chcecie zobaczyć, co udało mi się upolować na promocji w Rossmannie, to wpadajcie na Instagram :) Może coś Wam wpadnie w oko i jeszcze jutro zawitacie do Rossmanna ;)



11 komentarzy:

  1. Makijaż wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, akurat na jesień. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż kochana :) bardzo mi się podobają takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne oczy, wspaniały makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, żebym ja potrafiła się tak pięknie pomalować to świat były piękniejszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienne tony idealnie wydobywaja kolor Twojej pieknej teczowki . Ladne oczy , ladny makijaz i do tego rzesy tak naturalne jak wlasne . Nic dodac , wszystko piekne :)
    Bardzo mi sie podobaja jesienne makijaze .

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow great makeup!!! I like your blog!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, jesiennie, uwielbiam takie makijaże :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...