czwartek, 6 listopada 2014

Mój pierwszy post lakierowy :)

Witajcie :)

Dziś post, jakiego jeszcze do tej pory nie było ;)
Stawiam swoje pierwsze kroki w temacie lakierowo-paznokciowym ;)
Do tej pory jakoś mnie ten temat aż tak bardzo nie interesował, moją pasją był makijaż i wszystko, co się z nim wiąże.
Teraz jednak chyba powoli zaczynam wpadać w lakieromanię :D Kupuję nowe kolory i kombinuję na paznokciach. Na razie dla mnie osiągnięciem jest równe pomalowanie płytki, więc żadnych wzorków się nie spodziewajcie ;) ale kto wie, co będzie z czasem :D





Bądźcie wyrozumiałe, bo dopiero raczkuję w tym temacie i uczę się ładnie malować paznokcie i robić im ładne zdjęcia.
Będę wdzięczna za każdą radę, podpowiedź, czy konstruktywną krytykę :)

A na dziś mam dla Was taki kolorowy miks ;)



Użyłam lakierów Golden Rose:

  • Paris nr 95
  • Color Expert nr 45
  • Color Expert nr 08
Pewnie dobrze znacie te lakiery, ja je dopiero poznaję :D
Na paznokciach mam 3 warstwy lakieru, choć już dwie dają bardzo dobre krycie. Jednak ja dopiero nabieram wprawy w równomiernym pomalowaniu płytki, więc nieraz musi pojawić się jeszcze dodatkowa warstwa ;)




A na ostatnim zdjęciu swatche kolorów (górny rząd - jedna warstwa, dolny - dwie warstwy):



Co sądzicie o moim pierwszym podejściu do tematu? Liczę bardzo na Wasze komentarze :)


Pozdrawiam gorąco :*
Kina




Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:




17 komentarzy:

  1. fajne polaczenie kolorów :) ja bardzo lubie serie GR Paris ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery GR:) Bardzo ładne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię lakiery GR,zwłaszcza serię Color Expert,fajnie połączyłaś kolorki i masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery GR Kolor 08 przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery od golden rose zawsze się sprawdzają:) ten nr 08 jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lakiery GR :) Post wyszedł super czekam na więcej, bo posty lakierowe to coś co lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem lakieromaniaczką, w szczególności wszystkich odcieni czerwieni. Ta z GR Paris piękna . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam posty lakierowe ;) Też uczę się malować paznokcie.. ale moim problemem są suche skórki, których próbuję się pozbyć jak tylko mogę a i tak są, oczywiście nie w takim stopniu jak były ale i tak nie jest za dobrze. Może mogłabyś napisać jak pielęgnujesz swoje? Bo u Ciebie żadnego problemu nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, najbardziej podoba mi się róż.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy i bardzo owocny post. Wszędzie rzucają mi sie w oczy lakiery z Golden rose i chyba bd musiała zdradzić Paese :D fajne połączenie kolorystyczne. 3 kolorki, rzadko spotykane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę dopiero uczysz się robić ładne zdjęcia paznokciom? wg mnie są doskonałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolorki, fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przywołałaś wiosnę tymi kolorami. Aż zatęskniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. moje ulubione kolory :-) i lakiery golden rose również, piękne paznokci i zdjęcia i bardzo fajny pomysł ze swatcham- - jednej i dwóch warstw

    OdpowiedzUsuń
  16. GR są przecudowne, bardzo je lubię ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...