czwartek, 20 listopada 2014

Moja mała kolekcja lakierów, czyli łupy z promocji w Rossmannie :)

Witajcie :)

Jak pewnie wiele z Was, także i ja nie mogłam przejść obojętnie wobec trwającej do wczoraj promocji w Rossmannie 1+1 ;)
Tym razem jednak do mojego koszyka trafiały nie produkty makijażowe, ale pierwszy raz coś dla paznokci :)





Wizyt w Rossmannie było w sumie 4, za każdym razem coś fajnego lądowało w koszyku ;) Jako, że pod względem makijażowym niczego mi nie brakowało (choć na promocji i tak kupiłam puder Rimmel Stay Matte ;)), a ostatnio mam kompletnego kręćka na punkcie paznokci, to moje zdobycze są właśnie w tym klimacie ;)

Kupiłam 4 piękne lakiery Sally Hansen Complete Salon Manicure, jednego brokatowego ślicznotka Sally Hansen z serii xTreme Wear, dwa lakiery Wibo (jeden brokat Glam Rock i fiolet Glamour Satin). Do tego dokupiłam jeszcze produkt do skórek z Sally Hansen i odżywkę Diamond Strength z tej samej firmy. Właśnie je testuję :)

Lakiery Sally Hansen są tak piękne, że nie mogłam się oprzeć i ich nie sfotografować <3 Malowałam paznokcie już wszystkimi kolorami i jestem bardzo na tak :) Na pewno jeszcze dokupię więcej tych cudeniek, poczekam tylko, aż mój portfel odżyje ;)
A niedługo pokażę Wam kolor Wine Not w całej okazałości <3

No to koniec gadania, czas na zdjęcia:


















Dajcie znać, czy coś Wam wpadło w oko! A jak wyglądały Wasze zakupy w Rossmannie? Też odwiedzałyście sklep kilka razy, czy wszystkie potrzebne (i niepotrzebne ;)) rzeczy kupiłyście za jednym zamachem? Wklejajcie linki, chętnie obejrzę Wasze zdobycze :)


Buziaki gorące :*
Kina


Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:



19 komentarzy:

  1. Ładne lakiery. Mnie trochę wpadło do koszyczka podczas Rossmannowych zakupów i lakierów i mazideł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ten 660 jest całkiem w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tym razem nie kupiłam ani jednego lakieru do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery sa skoczne:-)
    Ja oparłam się rossmanowskiej pokusie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się nie dałam :D Nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam kilka lakierów na tej promocji :D
    Z Twoich łupów najbardziej zaciekawił mnie brokatowy SH, uwielbiam takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rockstar Pink mam, jest fenomenalny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Brokacik z Sally Hansen -cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja trochę nakupiłam na tej promocji :)
    podkłady z rimmela
    trio lovely
    maskara rimmel
    serum do rzęs i korektor evelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądają te lakiery SH :) a zwłaszcza ten brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne lakiery ale nie na moje poobgryzane pazury :/ grr kiedy ja sie tego oduczę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kolekcja :)
    Uwielbiam lakiery Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudenka :-) ja też tym razem zakupiłam jedynie lakiery:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. obecnie biel jest jednym z moich ulubionych lakierów :-) ten ostatni kolor rockstar bardzo mi sie podoba, nawet miałam go w ręcę w rossmanie, ale w końcu sie powstrzymałam przed zakupami :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...