środa, 26 listopada 2014

Paletka pomadek Ballet Sleek MakeUp

Witajcie :)

Niedawno otrzymałam śliczną paczuszkę od drogerii ekobieca.pl z produktami do testów. Dziś chciałabym przedstawić Wam bardzo ciekawą paletkę kremowych pomadek marki Sleek. Mój zestaw nosi nazwę Ballet i zawiera w sobie cztery pomadki o delikatnych kolorach.




Jak już widać na kartoniku, w który zapakowana jest paletka, kolory pomadek są stonowane, spokojne. Mi bardzo odpowiadają, wiem, że wiele dziewczyn też woli bardziej zaszaleć z makijażem powiek, a usta pozostawiają delikatniejsze. I ta paletka będzie idealna.
Jej numer to 858. Tu znajdziecie dokładny opis:
http://www.ekobieca.pl/product-pol-10096-Sleek-MakeUp-Lip4-Lipstick-Palette-Paleta-do-makijazu-ust-Ballet-858.html




Bardzo podoba mi się, że wykończenie poszczególnych pomadek jest różne, bo mamy tu i pomadkę matową i satynową i błyszczącą. Dodatkowo możemy dowolnie kolory ze sobą mieszać i stworzyć swój własny indywidualny ocień! Już próbowałam i wychodzi na prawdę pięknie!


Nazwy poszczególnych odcieni nawiązują tematycznie do baletu i do tej delikatności :)
Zobaczcie zresztą, jak pięknie pomadki prezentują się na żywo <3







Są bardzo kremowe, fajnie się nakładają, wystarczy na prawdę odrobina produktu, żeby pokryć usta kolorem. Pomadki ładnie wyglądają na ustach i długo się na nich utrzymują. Na pewno zobaczycie je w moich makijażach :)
Sama kasetka jest bardzo dobrze wykonana, posiada lusterko, które nawet poza domem pomoże nam wykonać precyzyjny makijaż ust. Dołączony pędzelek także się sprawdza w swojej roli. Całość bardzo na plus!

Paletkę Ballet możecie zakupić na stronie drogerii ekobieca.pl w cenie 37,99 zł:
http://www.ekobieca.pl/product-pol-10096-Sleek-MakeUp-Lip4-Lipstick-Palette-Paleta-do-makijazu-ust-Ballet-858.html
Znajdziecie tam także inne produkty Sleek :)



Miałyście już styczność z poczwórnymi paletkami pomadek Sleek? Jak podobają się Wam pokazane przeze mnie kolory? Dajcie znać w komentarzach :)


Pozdrawiam gorąco :*
Kina

22 komentarze:

  1. Piękne kolory, szkoda że nie pokazałaś na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki wspaniałe, jesienne :) ja mam na oku czwórkę pomadek ze sleeka, ale w kolorach nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem o czym myślałam jak pisałam komentarz, chyba o niebieskich migdałach :D chodziło mi o paletkę w kolorach różowych (showgirl), a napisałam nude :)

      Usuń
  3. no super te kolorki <3 bardzo fajne do dziennych makijaży;) ps. piękne zdjęcia <3 te serduszko jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o tych pomadkach <3 śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory zdecydowanie nie moje, ale ostatnio bardzo kuszą mnie kosmetyki sleek, podobnie zresztą jak mur :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ze Sleeka mam tylko paletkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wygląda ta paletka,kolory tez mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie pokazałaś ich na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam pomadek w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolorki mają ! Marzy mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba w końcu skuszę się na kosmetyk z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kolory. Czekam na zdjęcia z pomadkami na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie za bardzo odpowiada mi forma paletkowa :D zaraz miałabym wszystko uciapkane :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Są świetne! Ja posiadam paletkę Showgirl i jestem nią oczarowana! Wiem, że następna w koszyku zakupowym będzie ta, którą Ty masz!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba tylko róż, reszta kolorków nie w moim guście. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Paleta świetna, ale powiedz, gdzie dorwałaś te kremowe kule? w pepco? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...