środa, 12 listopada 2014

ZOEVA Naturally Yours - recenzja + swatche!

Witajcie :)

Paletkę ZOEVA Naturally Yours posiadam już dosyć długo, zdążyłam wykonać nią sporo makijaży i poznać jej dobre i złe strony na tyle, aby dziś przedstawić Wam jej recenzję :)





Mój egzemplarz zakupiłam w drogerii internetowej Mintishop w cenie 71,90 zł. Cena, jest adekwatna do tego, co dostajemy w środku.
Jeśli jeszcze nie miałyście styczności z tymi paletkami ZOEVA, to napiszę tylko, że opakowanie wygląda, jakbyśmy otrzymały nie cienie, a pyszną czekoladę ;) Cienie znajdują się w kartonowej paletce, a ta jeszcze w kartoniku wsuwanym od boku. Dzięki temu paletka jest zabezpieczona i nawet gdy magnes, na który jest zamykana, przestanie "działać", to ten dodatkowy kartonik uchroni naszą paletkę przed otwarciem.
Kartonik jest niezły, twardy, na razie nic się z nim nie dzieje. Niestety wadą jest to, że biały karton brudzi się od używanych cieni. Mogę to jednak przeżyć, bo cienie są wspaniałe.





W paletce znajduje się 10 cieni w naturalnej tonacji, dobranych do siebie tak, aby można było nimi stworzyć zarówno dzienny, jak i wieczorowy makijaż.





Cienie są bardzo dobrej jakości, to chyba najlepiej rozcierające się cienie, jakie do tej pory miałam okazję używać! Są bardzo dobrze napigmentowane, ładnie trzymają się pędzla, pięknie rozprowadzają się na powiece nie tracąc przy tym koloru. Paletka posiada cienie zarówno matowe, jak i błyszczące. Maty rozcierają się równie pięknie, jak te drugie. Cienie błyszczące mają bardzo fajne wykończenie, nie jest to ani typowa perła, ani satyna, ani brokat, tylko coś pomiędzy :) Nawet jeśli nie lubicie błysku, to ten blask powinien Wam się spodobać :)

Za każdym razem, gdy używam tej paletki, to moimi faworytami zostają inne kolory cieni :D
Ale najlepszy, jak dla mnie, jest najjaśniejszy matowy cień, złamana biel, którą pięknie rozświetlimy kąciki i miejsce pod łukiem brwiowym! Matowego średniego brązu uwielbiam za to używać do wstępnego zaznaczenia załamania powieki. Jest do tego genialny! Cała paletka jest dobrze przemyślana i żaden z kolorów nie pozostanie nie wykorzystany!




Warto dodać, że cienie nadają się dla delikatnych, wrażliwych oczu ponieważ nie zawierają w składzie parabenów, olejów mineralnych, zapachu, ani ftalanów, a do tego mają witaminę E.



Na prawdę bardzo serdecznie polecam Wam tę paletkę! Ja wykonałam cieniami Naturally Yours już mnóstwo makijaży, w tym wieczorowych i ślubnych. Lubię także używać ich do makijażu dziennego. W każdym make-up'ie spisują się znakomicie!
Trzymają się cały dzień i nie rolują, są po prostu wspaniałe!

A tu →KLIK← znajdziecie makijaż wykonany cieniami z paletki ZOEVA Naturally Yours.



Jeśli macie w planach zakup tej paletki, ale się jeszcze wahacie, to mówię Wam, że nie warto czekać, tylko kupić NY i cieszyć się pięknymi makijażami i wspaniałymi cieniami :)Ja na pewno zakupię jeszcze inne paletki Zoeva :)



Pozdrawiam gorąco :*Kina


Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:



31 komentarzy:

  1. wygląda świetnie :-) ostatnio uwielbiam brązy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "choruję" na tę paletkę i na jej siostrę rodeo belle również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lista rzeczy, które chciałabym wypróbować wciąż rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wygląda ta paletka ! *,* szczyt marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah piękna ta paletka;) ja jak narazie zbieram na pedzle zoeva a potem może doczekam sie tej paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta paletka to moja miłość od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. choruję na te cienie :) chciałabym najchętniej wszystkie paletki Zoevy, ale na razie kupiłam paletę Smashboxa :D poczekam jeszcze trochę, a w międzyczasie popodglądam u Ciebie te cienie w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam ją kilka dni temu i już uwielbiam :) idealne odcienie dla mnie, lubię takie naturalne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory są ładne, ale chyba się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest, ale ja mam w planach zakup paletki Love is a Story <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pigmentacja faktycznie zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega!!! Już niedługo będzie moja <3 Piękna paleta, piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zakupiłam i zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna paletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super dzieki za post teraz kupie albo jedna albo dwie paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna paleta, cudowne kolory jej!

    _______________________
    fashion nowości listopadowe na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie kolory !
    no i opakowanie jest urocze
    udanego piątku !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory i ta pigmentacja... Paletka marzenie ;)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny ;) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie pogardziłabym taka paletka :)) ale to pędzle wywołują u mnie szybsze bicie serca :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejuuu jakie boskie kolory *.* Hm byłam grzeczna w tym roku to może mikołaj mi ją przyniesie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna paletka :) taka w sam raz dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. w tej paletce nie da się nie zakochać, już kilka razy miałam sytuację,że ktoś mnie o nią pyta. Ona uwodzi swoją prostotą i kolorami, które przydają się zawsze! świetna reklama i recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mialam ja ale zostawilam u kuzynki i ona sobie ja przywlszczyla i tym sposobem muszę ja sobie ponownie zamówić, bp uważam ja za najlepszą palete tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na razie tylko tę paletkę Zoeva, więc nie mam porównania, ale tą uwielbiam <3

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...