wtorek, 2 grudnia 2014

Blogger Box od Barbara Hofmann!

Witajcie :)

Kilka tygodni temu otrzymałam świetną paczkę-niespodziankę od niemieckiej firmy produkującej akcesoria do makijażu (w tym pędzle!) Barbara Hofmann. Dziś przedstawię Wam pierwszą część zawartości mojego Blogger Box-u.


Blogger Box został do mnie dostarczony przez kuriera. Kartonik był bardzo dobrze zabezpieczony. Po otwarciu przesyłki ukazała mi się szaro-srebrna paczuszka obwiązana piękną wstążką <3 W pudełku znajdował się list od team'u Barbara Hofmann, a w nim lista wszystkich akcesoriów, które znalazły się w Blogger Boxie :)



Dziś na pierwszy ogień idą pędzle z serii Bamboo:




W zestawie Bamboo dostałam 4 pędzle z syntetycznego włosia z (jak można się domyślić) bambusowymi trzonkami i aluminiowymi skuwkami. Pędzle mają niesamowicie miękkie włosie <3 Są lekkie i bardzo dobrze wykonane, spodobały mi się od razu, jak tylko je zobaczyłam, a jak je podotykałam, to jeszcze bardziej mnie zauroczyły :)
W wyżej pokazanym liście podane są też ceny tych pędzli (swoją drogą przystępne), więc możemy od razu sprawdzić ile dany pędzel kosztuje (bardzo fajny pomysł :) - jeśli się nie mylę, to pędzle dostępne są w Douglasie i drogeriach DM.





A teraz pędzle po kolei :)


Duży pędzel do pudru


Owalny, duży pędzel do pudru z mięciutkiego syntetycznego włosia, delikatnie spłaszczony. Ma bardzo milutkie włoski, świetnie omiata twarz pudrem sypkim, jest na prawdę świetny i lekki (aluminiowa skuwka i bambusowa rączka). Jedynym jego minusem jest zbyt długi, jak dla mnie, trzonek. Po prostu wygodniej używa mi się pędzli z krótszymi trzonkami.


Płaski pędzel do pudru


Płaski, okrągły pędzel do pudru oraz produktów mineralnych. Włosie miękkie i nie bardzo mocno zbite. Świetnie mi się nim nakłada prasowany puder Stay Matte z Rimmela!! Do tego celu jest wprost idealny! Puder jest świetnie nałożony, równo, gładko, do tego od razu lepiej kryje!! Świetny pędzel - mój ulubieniec do prasowanych pudrów! Sprawdzi się też do produktów mineralnych, mięciutko i delikatnie sunie po twarzy!


Pędzelek do ust


Owalny, stożkowy pędzelek do ust. Włosie ma dość zbite, elastyczne. Świetnie nadaje się do nakładania pomadki (fajny do konturowania ust), ale także innych kremowych produktów, a nawet punktowo korektora.


Pędzelek do cieni


Płaski, owalny pędzelek do nakładania cieni na powiekę. Fajnie sprawdzi się do nakładania cienia bazowego, lub gdy chcemy pokryć jednym kolorem większą powierzchnię powieki. Jest dość zbity, więc raczej nie rozetrzemy nim cieni ;) Dobrze nadaje się także do korektora i produktów kremowych!


Z pędzli Bamboo Series jestem bardzo zadowolona. Bardzo często ich używam (płaskiego codziennie ;)) i użytkuje się je bardzo przyjemnie :) Pędzelki są na prawdę godne polecenia!

A Wy miałyście już styczność z tą marką pędzli? A dokładnie z serią Bamboo?


Pozdrawiam gorąco :*
Kina


Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:



6 komentarzy:

  1. ja mam już chyba 8 letnie pędzle barbary hoffman właśnie z douglasa - pędzle służą mi do dziś i jeszcze trochę posłużą:) odpadła z zestawu gąbeczka, ale to naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. eee no super;) wyglądają porządnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze pędzli tej marki ale widziałam w douglasie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelki wyglądają naprawdę solidnie :) miłego testowania kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten do pudru wygląda fajnie, ni to standardowy pedzel ni kabuki :D Taki fajny karzełek wśród pedzli :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś gdzieś mi się obiło o uszy ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...