piątek, 12 grudnia 2014

Jagoda i Magda, czyli metamorfoza sióstr!

Witajcie :)

Jakiś czas temu miałam przyjemność malować dwie świetne dziewczyny Jagodę i Magdę. Obie siostry wybierały się na firmową imprezę wigilijną z tańcami. Jako, że na co dzień w ogóle się nie malują w grę wchodziły delikatne makijaże w stonowanych kolorach. Oba make-upy wykonałam przede wszystkim paletką The Balm NudeTude <3
Dziewczyny pozwoliły mi na pokazanie zdjęć przed i po, więc efekty możecie zobaczyć same :)




Oto moje piękne dziewczyny <3









Mam nadzieję, że obie metamorfozy Wam się spodobają :) Dla mnie najważniejsze jest, że dziewczyny dobrze się czuły w takich makijażach i że make-upy przetrwały nietknięte do następnego dnia :)

Buziaki :*
Kina

12 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywnie, grunt to zadowolony klient,a widzę że panie uśmiechnięte od ucha do ucha tzn, że metamorfoza udana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie zadowolenie klientki to właśnie podstawa :) Ja jestem po to, by sprawić, aby kobieta czuła się pięknie we własnej skórze, a nie "przemalowana" :)

      Usuń
  2. obie metamorfozy są świetne
    ale druga z Pań myślę ,że przeszła większą przemianę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane metamorfozy :) Ostatnie zdjęcie - piękne!! Cudowny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podoba..jest tak delikatnie a zarazem wyraziście:) a konturowanie Twoje uwielbiam! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dziewczyny i makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obydwie metamorfozy ale ta druga to jest mistrzostwo, Pani wypiękniała od razu. P.S. Nominowałam Cię do zabawy jak chcesz weź udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne przemiany. Widać, że profesjonalna ręka je wykonała. Obie panie powinny zdecydowanie się uśmiechać, są wtedy jeszcze ładniejsze.
    Z przyjemnością dołączam, kochana, do obserwatorów. :*

    Darika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że dobrze poradziłaś sobie z opadającą powieką, nawet zrobiłaś jaskółkę. Podziwiam umiejętności, bo w tym przypadku to naprawdę wyzwanie.

      Usuń
  8. Podziwiam swietna przemiane . Wiadomo ze makijaz zdobi kobiete a zrobiony taka wprawna reka jak Twoja dodaje jeszcze wiekszego uroku . Bardzo mi sie podobaja oba makijaze .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...