poniedziałek, 29 grudnia 2014

Paletka NudeTude od The Balm, czyli makijaż doskonały!

Witajcie Kochani :)

W grudniu postów u mnie, jak na lekarstwo, bo pracy w "realu" dużo, ale od stycznia postanawiam poprawę i więcej postów, muszę też nadrobić ogromne już zaległości na Waszych blogach :)

Dziś jednak post prezentujący wspaniałą paletkę 12 cieni w neutralnych barwach. Mowa o NudeTude od The Balm, którą kupicie w drogerii ekobieca.pl




Paletka The Balm NudeTude zamknięta jest w kartonowym opakowaniu (wsuwa się ją z boku), sama paletka także jest kartonowa. Jednak materiał ten jest na prawdę dobrej jakości i nie ma obawy, że cokolwiek się uszkodzi. Całość jest wykonana bardzo elegancko i estetycznie, w stylu pin-up <3, bardzo kobieco!




Po otwarciu w paletce znajdujemy 12 cieni oraz lusterko, które pewnie nieraz nam się przyda :)



Cienie zachowane są w stonowanych barwach, mają różne wykończenie - od matów, przez satyny, do perły, a także mat z brokatowymi drobinkami. Dzięki temu, że znajdziemy tu cienie zarówno bardzo jasne, jak i bardzo ciemne, a także pośrednie, możemy paletką wykonać cały makijaż oka. Bez problemu wyczarujemy tymi cieniami delikatny makijaż dzienny, lub mocne smokey! Szkoda tylko, że nie ma jasnego matowego cielistego cienia, którym można by rozjaśnić łuk brwiowy. Poza tym jednym mankamentem, paletka jest na prawdę wspaniała! Cienie są świetne jakościowo, trzymają się na powiece doskonale, świetnie się rozcierają! A pigmentacja po prostu powala <3 Do paletki dołączono także dwustronny pędzelek, jednak przyda się nam on tylko w ostateczności ;)





Paletkę zakupicie w drogerii internetowej ekobieca.pl
http://www.ekobieca.pl/product-pol-11454-theBalm-Nude-Eyeshadow-Palette-Nude-Tude-Paletka-12-cieni-do-powiek.html
Teraz kosztuje 111,99 zł. Mimo, iż może się wydawać, że to dość wysoka cena, to zapewniam Was, że warto zainwestować w te cienie!
Ja używam tej paletki bardzo często, także do makijaży ślubnych, wieczorowych! Jak prezentuje się w akcji mogliście zobaczyć w tym poście:  →KLIK←


Jak podoba się Wam taki dobór kolorów w paletce? Lubicie stonowane makijaże? A może same już coś zmalowałyścię tą paletka? Wklejcie linki, chętnie do Was zajrzę :)


Buziaki :*
Kina



Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:



17 komentarzy:

  1. Ta paletka wyjątkowo mnie nęci :)
    Zdecydowanie "moje" kolorki :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  2. też ją mam i bardzo lubię a zwłaszcza odcień sexy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sexy jest super <3
      A ja nie wyobrażam sobie makijażu bez odcienia Sultry <3 Idealny do podkreślenia załamania powieki!

      Usuń
  3. pigmetacja palcowa ok ... ja zawsze biore pędzle ze sobą do drogerii ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oku też super :) Nie robią prześwitów :)
      Dobry pomysł z zabieraniem pędzli :D

      Usuń
  4. Uwielbiam stonowane makijaże a ta paletka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ona jest piękna! Nadal do niej wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, cudowna i w nadchodzącym roku mam nadzieję, że będzie moja!:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie widziałam tak pięknie opakowanych cieni ;-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz mnie mocno....a miałam już nie szaleć z kupnem cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałabym ochotę ją kupić chocby dla tego cienia sexy :-D ale chyba mm już dużo podobnych cieni do pozostałych w tym zestawieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory i sama forma palety bardzo do mnie przemawia ddnak cena palety jest dla mnie zaporowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ja kiedyś, ale szybko poleciała na Allegro. Jednak nei lubie takich słabych kolorów :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odruchowo odpowiedziałam u siebie na pytanie o czerwoną sukienkę oversize ;) Sukienka jest firmy Makadamia, kupiłam ją w sklepie intymna.pl :) Polecam ją bardzo, jest mega wygodna i dobra gatunkowo, no i ma żywy odcień czerwieni :) Paletka od The Balm mnie kusiła w czasie promocji w Douglasie, ale końcem końców jej nie uległam ;) Za to w koszyku zaplątała mi się Autobalm Hawaii :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie jakoś ta paletka nie skusiła :) ale pewnie to ze względu na nie moją kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety... Dopiero teraz mi sie na maxa spodobała.. Kolor sexy rzeczywiście sexy :D
    Super tu u Ciebie, zostaje na dłużej :))
    Zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...