środa, 17 grudnia 2014

Wibo Glamour Satin nr 4, czyli piękne paznokcie na Święta!

Witajcie :)

Wibo Glamour Satin to pierwszy lakier o takim wykończeniu w mojej mini kolekcji. Upolowałam go podczas promocji w Rosmannie 1+1, a wczoraj zagościł na moich paznokciach. 





Numer 4 to idealny odcień na świąteczny czas (idealnie wpasował się kolorystycznie do mojej choinki ;)), a ta satyna wygląda niezwykle czarująco. Na początku co chwilę patrzyłam na paznokcie, bo dziwnie mi było bez błysku, ale teraz ten rodzaj wykończenia już mi się bardzo podoba!
Kolor 4 to ciemny zgaszony fiolet, wygląda różnie w różnym oświetleniu. Czasami bardziej widać kolor i delikatny shimmer <3, innym razem kolor wpada aż w grafit (zależy pod jakim kątem spojrzymy).
Jako osoba początkująca doceniam też łatwość malowania tym lakierem. Nawet moim niewprawnym rękom udało się równo i bez smug pomalować paznokcie, a na zdjęciach widzicie dwie warstwy, które idealnie pokrywają kolorem płytkę.

Zdjęcia robiłam w świetle dziennym przy oknie. Na różnych ujęciach widać, jak różnie prezentuje się ten lakier:













Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, zwłaszcza, że dodatkowo udało mi się go zdobyć w promocji :) Podobają mi się jeszcze inne kolory z tej serii, więc nie wykluczam kolejnych zakupów ;)

A Wy macie lakiery Glamour Satin od Wibo? Chętnie zobaczę, jak wyglądają u Was ;)

Buziaki :*
Kina

11 komentarzy:

  1. Seria Glamour Satin jest wyjątkowo udana :) mam 3 kolorki i każdy prezentuje się świetnie, poluję jeszcze na granat, bo na swatchach u innych dziewczyn wygląda pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się wykończenie tego lakieru :) śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier, trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, uwielbiam fiolety, ja obecnie mam hybrydę robioną na lampie koleżanki i cieszę się z wygody :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...