środa, 10 grudnia 2014

Wine Not, czyli świąteczne klimaty od Sally Hansen

Witajcie :)

Wokół coraz więcej świątecznych ozdób, w radiu słychać już piosenki w temacie Świąt. Dziś nawet padał pierwszy śnieg :) Idzie zima, idą Święta!
Ja w tym roku szybko dałam się wciągnąć w ten klimat i dobrze mi z tym. :D Także na moich paznokciach zagościł kolor, który od razu skojarzył mi się ze Świętami.





Lakier Sally Hansen z serii Complete Salon Manicure o ciekawej nazwie Wine Not kupiłam na promocji 1+1 w Rossmannie. Mogłyście go już zobaczyć we wcześniejszym poście →KLIK←

Gdy tylko wzięłam do ręki buteleczkę lakieru, od razu spodobało mi się jego wykończenie, z delikatnym shimmerem! Taki właśnie świąteczny, wigilijny blask! Wydawało mi się, że lakier będzie bardziej czerwony, a on raczej wpada w bordo, ale i tak jest przepiękny i na paznokciach wygląda bardzo elegancko.




Mi lakier Wine Not bardzo się podoba. Dobrze nosi się na paznokciach, wytrzymuje dość długo, a na prawdę moje dłonie nie mają taryfy ulgowej przy pracach domowych ;)

A Wy miałyście już w swojej kolekcji ten lakier? Jakie kolory są dla Was typowo świąteczne? Chętnie poznam nowe lakiery przez Was zaproponowane :)


Buziaki :*
Kina

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba kolor, sama ostatnio noszę ciemną, głębką, matową śliwkę z Glden Rose, a na jednym lub dwóch paznokciach jakiś brokatowy akcent. Z tego, co zauważyłam w pracy, bardzo popularne w okresie świąt są krwiste czerwienie i ciemne granaty, jednak u mnie czerwień się nie sprawdza, mam wrażenie, że wpływa na mój zły nastrój ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest. Rzadko kiedy sięgam po lakiery z takim wykończeniem, ale tym kolorem nie pogardzę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest taki kolor pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, głęboki kolor. Uwielbiam takie winne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka lakierów SH,ale tego kolorku jeszcze nie:( piękny jest i dokładnie bardzo elegancki; świetnie wpasowuje się w klimat świąteczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor!! Zawsze mnie korciły lakiery tej firmy i chyba się skuszę :) Ja uwielbiam lakiery od Essence, bardzo długo się mi na pazurkach utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny kolor!! Cały czas chodzi za mną coś w takim odcieniu! Chyba w końcu się pokuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, elegancki, świąteczny kolorek. Do tego mała czarna... cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. No kolor to ma magiczny, uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...