środa, 7 stycznia 2015

Kolorowy makijaż KROK PO KROKU!

Witajcie :)

Jeśli lubicie tutoriale, to dzisiejszy post jest właśnie dla Was :) Przedstawiam Wam makijaż w kolorach krok po kroku - dokładna instrukcja, aby każda z Was mogła odtworzyć ten make-up bez problemu! 
Właśnie mamy czas karnawału, więc kolory na powiekach są bardzo wskazane, a ja pokażę Wam, że kolorów nie trzeba się bać, a taki makijaż może być także elegancki!

No to do dzieła!!!























A tak podkreśliłam usta, aby wyglądały na pełniejsze:


(Paletę pomadek Ballet firmy Sleek kupicie na eKobieca.pl → → → http://www.ekobieca.pl/product-pol-10096-Sleek-MakeUp-Lip4-Lipstick-Palette-Paleta-do-makijazu-ust-Ballet-858.html)


I na koniec zdjęcia "całości" ;)








Udanej zabawy podczas tworzenia Waszych kolorowych make-upów!!! :)
Podzielcie się efektami dodając linki w komentarzach :)
Mam nadzieję, że taki post okazał się dla Was przydatny :)
Co jeszcze chciałybyście zobaczyć "krok po kroku"?


Buziaki :*
Kina

20 komentarzy:

  1. pięknie Ci w tym kolorze na ustach a makijaż pięknie się prezentuję ;) Wbrew pogodzie kolorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość bardzo ładna :)podoba mi się jak podkreślasz usta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cię pierniczę, niby nic trudnego, ale ja tak nie potrafię, za to ty pięknie wyglądasz w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie kolorowy :)) Przepięknie Ci w nim :)) I bardzo podobają mi się te Sleekowe pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie prezentuje się w całości ♥♥♥ cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny :) świetny ten kolarowy cień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz duże oczy w tym makijażu ! Mega !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Uwielbiam kolorowe makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie I włoski super ułożone. Fajnie byłoby zobaczyć jakieś przydymione oko !

    OdpowiedzUsuń
  10. No i cóż ja mogę powiedzieć... jak zawsze profesjonalnie i ze smakiem! :) Brakuje mi tylko rozpuszczonych włosów! :) A jakich pędzelków użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny makijaż, mysle nad taka forma notek. Tzn stepy makijazowe. Ale... tyle roboty z tym :P Może kiedys sie ogarne :P zawsze zastanawiam się jak jest mozliwe kilka razy tak samo ulozyc sie do zdj ze kazdy kadr wyglada identycznie, a makijaż jest uzupełniany :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w takim makijażu <3 A usta genialnie się prezentują :)
    Ja ostatnio odkurzyłam moje paletki pomadek ze sleeka, są genialne i znów je pokochałam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny, ciemny fiolet! Uwielbiam fioletowe akcenty na powiece - mam zielone oczy i się to u mnie bardzo sprawdza. Kolor ust również mi się spodobał, jest zharmonizowany z oczami. Fajny, wyjściowy makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super, kolor ust ogromnie mi się podoba do tego mat:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle makijaż nieziemski <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaz na dobre samopoczucie w te chlodne dni . Bardzo mi sie podoba dobranie koloru pomadki ( cudna ) do calosci .
    Bardzo ladnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ty piękna jesteś :) bardzo podobają mi się Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karola wyglądasz wybitnie!!!! <3
    Makijaż mega!
    Jesteś piękna!!! Zakochałam się :D

    *Kasieńka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...