poniedziałek, 26 stycznia 2015

Tangle Teezer Compact Styler - hit czy kit?

Witajcie :)

Po dłuższej przerwie witam Was z nowym postem :) Tym razem na tapetę wezmę popularną szczotkę Tangle Teezer. Czy na prawdę jest taka fenomenalna? Czy może jej sława w internecie jest trochę przesadzona? Czytajcie dalej!



Szczotkę Tangle Teezer otrzymałam do testów już dosyć dawno, bo w listopadzie, więc zdążyłyśmy się dobrze poznać, mogę Wam więc co nieco o niej napisać :)

Drogeria internetowa eKobieca.pl udostępniła mi szczotkę TT w wersji Compact Styler w pięknym zestawieniu kolorystycznym różu i czerni <3. Jest to mniejsza wersja tradycyjnego Tangle Teezer'a. Dodatkowo ma osłonkę, która zabezpiecza ząbki szczotki, więc za to duży plus! Bez problemu możemy wrzucić ją do torebki, nie martwiąc się, że ząbki ulegną odgięciu lub złamaniu.







Szczotka jest na prawdę solidnie wykonana, biorąc ją do ręki od razu widzimy, że to plastik na prawdę bardzo dobrej jakości.

Do tej pory nie miałam styczności z tak wykonanymi szczotkami, raczej używałam tych powszechnie dostępnych. W TT Compact Styler na początku zdziwiło mnie, że jest taka mała, ale gdy tylko wzięłam ją do ręki okazało się, że to było mylne wrażenie - jest w idealnym rozmiarze i do tego świetnie wyprofilowana, bardzo dobrze trzyma się w dłoni, nie wyślizguje się podczas szczotkowania.





Czy szczotka na prawdę tak rewelacyjnie rozczesuje włosy?
TAK! Jest na prawdę rewelacyjna, poradziła sobie ze zniszczonymi splątanymi włosami, nie ciągnie ich, nie wyrywa, ładnie je wygładza, świetna nawet do mokrych włosów. A do tego przecudownie masuje skórę głowy <3 To chyba najbardziej mi się podoba :D Ząbki mają dwie długości, co widać na zdjęciach powyżej.

Szczotka co prawda trochę kosztuje, ale po kilku tygodniach użytkowania stwierdzam, że bezwzględnie jest warta swojej ceny!
A jeśli Wam się podoba, a jeszcze nie macie w torebce swojego egzemplarza Tangle Teezer Compact Styler, to koniecznie skorzystajcie z promocji, jaka jest teraz na ekobieca.pl 

↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

http://www.ekobieca.pl/product-pol-13652-Tangle-Teezer-Compact-Styler-Szczotka-do-wlosow-Happy-Holiday-Hair-.html

http://www.ekobieca.pl/product-pol-6357-Tangle-Teezer-Compact-Styler-Kompaktowa-szczotka-do-wlosow-Gold-Rush.html


Podsumowując:

Mimo mojego początkowego zdziwienia jej rozmiarem, uważam, że szczotka Tangle Teezer Compact Styler jest rewelacyjna! Polecam ją Wam z czystym sumieniem!
A Wy macie już swoje TT, czy inne szczotki skradły Wasze serce?


Pozdrawiam :*
Kina

15 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mi się podoba.Czas w końcu się w nią zaopatrzyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam podróbkę z biedry i bardzo ją lubię :) śliczna ta Twoja TT <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam o niej bardzo podobne zdanie jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam owieczki i nie przepadam za nią.
    Zdecydowanie lepiej u mnie się sprawdza Detagler

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, normalnie używam szczotki z włosiem z dzika, tej rossmannowej ;) Jest całkiem fajna - mam wersję normalną w domu i mini w pracy. Ale potrzebuję jeszcze szczotki mobilmej, do torebki, i chyba się skuszę na TT, bo przez wiatry nad morzem mam wieczny kołtun na głowie ;)
    Pozdrawiam, Yen

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolę Dtanglera ;) rączka jest dla mnie wygodniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od lat używam TT, mam wersję kompaktową i Salon Elite, dla mnie niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję Salon Elite i muszę kupić jeszcze tą kompaktową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 3 tt w tym ta sama co ty i jrestem zadowolona ale po jakims czasie zatyczka odpada

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ta szczotka i jej fenomen jakoś nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta osłonka jest mega przydatna... W większej wersji jej nie miałam po czym bardzo mi się zniszczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam bez osłonki i jestem z tej szczotki baaaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam bez osłonki i jest super. Chociaż kusi mnie jeszcze D-Meli-Melo

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zauroczona moją z barankiem Shoun jednak teraz zakupie różową :) tym bardziej że zgubiłam do niej osłonkę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...