piątek, 13 lutego 2015

Essie Status Symbol - kolor idealny nie tylko na Walentynki

Witajcie :)

Jakiś czas temu kupiłam w drogerii Hebe mojego pierwszego Essiaka. Ten piękny odcień różu od razu wpadł mi w oko, będzie bowiem idealny i na większe wyjście, romantyczną okazję typu Walentynki, ale także i na co dzień.
Ja używałam go już w połączeniach z różnymi kolorami, przepięknie wygląda z chłodnym złotem Coin Flip od Sally Hansen. Dziś jednak zaprezentuję Wam go solo <3


Mój odcień lakieru Essie nosi nazwę Status Symbol ;) i myślę, że nazwa rzeczywiście do niego pasuje, bo na paznokciach prezentuje się niezwykle elegancko! Oceńcie zresztą same :)
Zdjęcia robione w różnym oświetleniu, stąd delikatna różnica w kolorze.









A Wy macie już w swoich zbiorach kultowe lakiery Essie? Jakie kolory szczególnie polecacie?


Życzę Wam pełnych miłości Walentynek (oby trwały cały rok <3)!!!


Pozdrawiam :*
Kina


Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:



10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kolorki, na pazurkach jak i na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, ale ja chyba natrafiałam na podróbki Essie. Nic się u mnie nie trzymało:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor ja uwielbiam mleczny Waltz

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Kocham takie energetyczne odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor, lakiery essie bardzo lubię, ale teraz przerzuciłam się na hybrydę i już nie chcę malować normalnymi :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...