czwartek, 19 lutego 2015

Makijaż ślubny Karoliny

Witajcie :)

Sezon ślubny niedługo rozpocznie się na dobre, choć nawet w styczniu i lutym trafiło do mnie kilka ślicznych Panien Młodych :) Dziś jednak pokażę Wam, jak w swoim najważniejszym dniu wyglądała Karolina, śliczna Panna Młoda, którą miałam przyjemność malować jeszcze w zeszłym roku :)




Zdjęcia nie są mojego autorstwa, publikuję je dzięki uprzejmości Karoliny.
Makijaż w tym dniu miał być delikatny, ponieważ Karolina nie maluje się na co dzień, jednak miał też być wyrazisty. Użyłyśmy cieni w odcieniach delikatnego zgaszonego różu i chłodnego brązu, do tego delikatna kreska i kępki rzęs. Policzki muśnięte mineralnym różem od Era Minerals, który pięknie ożywia twarz, a usta tylko delikatnie podkreślone błyszczykiem.





Według mnie Karolina wyglądała przepięknie! Niepotrzebny tu był mocniejszy make-up :)
A Wy co sądzicie?


Buziaki :*
Kina

Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:



17 komentarzy:

  1. Piękna dziewczyna i idealny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż. Dokładnie taki, naturalny, dziewczęcy i nie za mocny, marzy mi się na własny ślub za niecałe półtora roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, widziałam już wcześniej na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie. Wyraźnie, ale bez przerysowania. Będzie się ładnie prezentować, a i zdjęcia wyjdą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny i bardzo kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też sądzę, że mocniej wcale nie potrzeba :-) nie makijaż ma się tu rzucać w oczy, tylko kobieta :-) piękny klasyczny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie podkreśliłaś urodę Panny Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż, brawo! Świetnie dobrane kolory do urody Panny Młodej. Chociaż ja bym jeszcze ciutkę bardziej roztarła granice i przejścia cieni - ale ja lubię taką mega delikatną mgiełkę koloru ;) Chociaż przypuszczam, znając Twoje prace, że to oświetlenie do zdjęć wyostrzyło granice ;) No i intensywność jest wystarczająca, tzn. bardzo dobra, mocniejszy makijaż byłby przesadą ;) Domyślam się, że Panna Młoda była bardzo zadowolona :) Fajne jest to uczucie z dobrze wykonanej pracy, nie? :D
    Pozdrawiam serdecznie, Yenn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Yenn :*
      Granice myślę, że były wystarczająco roztarte, zawsze się skupiam na tym. Myślę, że to właśnie kwestia zdjęcia :)
      A uśmiech na twarzach dziewczyn, gdy widzą się w makijażu jest dla mnie bezcenny ❤ Ja jestem dla nich, one mają się wmakijażu czuć pięknie, pewne siebie i gdy tak się dzieje, to mam takiego pozytywnego kopa do dalszego działania :) :) :)

      Usuń
    2. Dziękuję Yenn :*
      Granice myślę, że były wystarczająco roztarte, zawsze się skupiam na tym. Myślę, że to właśnie kwestia zdjęcia :)
      A uśmiech na twarzach dziewczyn, gdy widzą się w makijażu jest dla mnie bezcenny ❤ Ja jestem dla nich, one mają się wmakijażu czuć pięknie, pewne siebie i gdy tak się dzieje, to mam takiego pozytywnego kopa do dalszego działania :) :) :)

      Usuń
  9. Śliczna Pani Młoda, makijaż idealnie dobrany

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądała, uwielbiam takie makijaże slubne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...