poniedziałek, 9 lutego 2015

Makijaże studniówkowe

Witajcie :)

Sezon studniówkowy co prawda ma się już ku końcowi, jednak ja pokażę Wam dziś cztery makijaże, które mogą być Waszą inspiracją także na inne okazje. 
Klasyka bowiem nigdy nie wychodzi z mody, a takie podkreślenie urody pasuje każdej z nas!

Przedstawiam Wam zatem cztery piękne dziewczyny i ich sobotnie makijaże. Praktycznie wszystkie zostały wykonane głównie paletką Tha Balm Nude Tude i Zoeva Naturally Yours. Zapraszam :)


Karolina
Delikatny makijaż, podkreślający po prostu urodę tej ślicznej dziewczyny. 




Zuzanna
Trochę mocniejszy niż powyżej akcent na oko, do tego doklejone kępki rzęs i wyraziste czerwone usta!




Eliza
Smokey eyes w brązach i delikatne usta (które Eliza ma zresztą przepiękne <3)




Jessica
Subtelne, acz przykuwające uwagę cieniowanie oka, kępki rzęs i naturalne usta.




Ja sama uwielbiam klasykę i na sobie i na innych! A Wam jak przypadły do gustu te propozycje?
Przyznajcie same, że dziewczyny mamy śliczne <3


Pozdrawiam :*
Kina


Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:



9 komentarzy:

  1. Wszystkie razem i każdy osobno piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne i makijaże i modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dziewczyny śliczne. Makijaże ten fakt tylko podkreśliły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brakuje mi tu tylko czegos kolorowego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie w moim guście :-) i dziewczyny i makijaże :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...