środa, 4 marca 2015

Jagoda - subtelny, romantyczny makijaż ślubny

Witajcie :)

Dziś przybywam do Was z makijażem, jaki zrobiłam już jakiś czas temu. Dziś jednak dopiero zdjęcia trafiły z aparatu do komputera ;)
Moja Panna Młoda, brała ślub w Walentynki (prawda, że romantycznie :)!).


Makijaż miał podkreślać urodę, ale nie przytłaczać. Postawiłam więc na wymodelowanie oka chłodnym brązem z delikatną domieszką czerni w zewnętrznym kąciku, na środek powieki ruchomej nałożyłam delikatnie opalizujący przybrudzony róż, kącik wewnętrzny to rozbielone srebro. Dolna powieka podkreślona została średnim brązem. Większość cieni pochodzi z paletki NudeTude TheBalm.

Do tego delikatna kreska i kępki średniej długości, aby wzmocnić linię rzęs.
Brwi Jagoda ma prześlicznie zarysowane, pozostało mi więc tylko delikatnie je podkreślić.
Na policzki nałożyłam mój ukochany róż mineralny Luminous Sacrament Era Minerals, który daje  wrażenie lekkości i świeżości.
Usta to beżowo-różowa pomadka.
Twarz oczywiście wymodelowałam wcześniej matowym bronzerem :)

A oto, co nam wyszło :)



Uwielbiam stonowane makijaże, które nie wybijają się na pierwszy plan, tylko subtelnie podkreślają urodę!

A Wy, co sądzicie? :)


Pozdrawiam :)

Kina

 

Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie dużo więcej się dzieje ;)


_____________________________________________

Znajdziesz mnie tu:



7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się miejsce nałożenia cienia w załamaniu. Nieco wyżej, dla niektórych pewnie będzie za wysoko. Mi się strasznie to podoba! Pięknie wydobywa oko i tworzy fajną iluzję. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki delikatny makijaż ma w sobie dużo uroku i klasy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje stonowane make-up'y są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, stonowany, delikatny, ale zarazem bardzo ładny ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...