poniedziałek, 9 marca 2015

Magda i Ania - dwa makijaże dla gości weselnych

Witajcie :)

Ostatnio mogłyście zobaczyć makijaż, jaki wykonałam walentynkowej Pannie Młodej, a dziś miło mi przedstawić Wam jej piękne siostry <3
Makijaże przede wszystkim podkreślające urodę, bez szaleństw kolorystycznych :)


Makijaż Magdy:










Makijaż Ani:





Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły Wam do gustu :)

Dużo ostatnio było makijaży, więc następny post, to pewnie będzie już recenzja :) Właśnie zabieram się do testowania nowych cudeniek z TheBalm, więc będzie się działo! <3


Buziaki :*

Kina

 


Czekam na Was na Instagramie i Facebooku, wpadajcie śmiało ;)


_____________________________________________




10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten róż na policzkach! Dodaje paniom uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój najulubieńszy Luminous Sacrament od Era Minerals Europe ❤ ❤ ❤

      Usuń
  2. uwielbiam jak konturujesz! uwielbiam ten efekt! oczy też pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, kobiece makijaże :) subtelne, ale mega seksowne. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne delikatne makijaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te makijaże, rzeczywiście podkreślają urodę pań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne makijaże, ale bym chciała umieć się tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Era Minerals świętuje 3 Urodziny!
    Warto zajrzeć na https://www.facebook.com/events/100273986970461/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...