sobota, 28 marca 2015

Manicure hybrydowy z Semilac - Pink Rock w roli głównej

Uwielbiam piękne kolory na paznokciach. Nie lubię jednak, gdy śliczny lakier odpryskuje, ściera się na końcach bądź pęka. Nie mając zbyt wiele czasu na częste malowanie paznokci postanowiłam wypróbować opcję dla zapracowanych ;) Firma Semilac, od której pochodzą moje pierwsze hybrydowe lakiery, ma w swojej ofercie przepiękne kolory, do tego w przystępnych cenach, grzechem więc byłoby ich nie wypróbować :)
Dzisiejszy post, to pierwszy z serii o lakierach Semilac. Dziś w roli głównej występuje agent 007 ;), czyli piękny, soczysty głęboki róż "Pink Rock"!

 
Do zdobienia na wyróżniającym się paznokciu użyłam jeszcze lakieru Pastel Peach i topu, dzięki czemu powstało coś w rodzaju wężowej skórki (to moje pierwsze podejście do takiego zdobienia, więc bądźcie wyrozumiałe ;)) Do zdjęć "modelowała" mi akurat koleżanka, bo ja miałam na swoich paznokciach już inną hybrydę, którą testuję :)









Lakiery hybrydowe Semilac kupicie przez stronę internetową Semilac.pl, a tu link do koloru Pink Rock <3 http://semilac.pl/pl/lakiery-hybrydowe-7-ml/311-uv-hybrid-semilac-007-pink-rock.html?search_query=pink+rock&results=2

Jakie kolory Semilac byście mi poleciły do wypróbowania?


Buziaki :*

Kina

15 komentarzy:

  1. Genialne paznokcie! Nie miałam jeszcze styczności z hybrydowymi lakierami. Na razie się na nie czaję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja co prawda dopiero testuję swoje pierwsze lakiery, ale wygoda jest niesamowita i nie muszę się martwić, że byle czego się dotknę i lakier odpryśnie :)

      Usuń
  2. Kolor przeliczny i to zdobienie bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie tu nie było chyba, bo widzę zmiany na stronie :) Pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mani! Mogłabym takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor przepiękny! Ja już od dawna myślę o hybrydach, ale u mnie wszystko musi nabrać ,,mocy prawnej" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny. a ja cały czas się czaję na hybrydy i jakoś się nie mogę przemóc. mardi gras mi się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kolor. Im więcej widzę paznokci hybrydowych tym większą mam ochotę je sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny ten róż, nie mam go w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny manicure, a to zdobienie jest naprawdę genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli możesz to napisz jak wykonałaś to zdobienie, hybrydy robię sobie sama od niedawna a w kwestii zdobień jestem zupełnie zielona. Moim największym osiągnięciem zdobiarskim było przyklejenie cyrkonii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...