piątek, 20 marca 2015

Metamorfoza Kasi - wyrazisty makijaż dla wyrazistej kobiety!

Piękno tkwi w każdej z nas, trzeba tylko umiejętnie je wydobyć. Jednym ze sposobów na jego podkreślenie jest makijaż. Potrafi on obudzić w nas pokłady piękna nie tylko fizycznego, ale też w sferze psychicznej. Dodaje nam pewności siebie, kobiecości, przebojowości!
Takie przemiany najlepiej widać na zdjęciach przed i po, więc dziś macie taką okazję :)






Poznajcie Kasię :) 
Kasia to pewna siebie kobieta o wyrazistym charakterze. Maluje się na co dzień, więc gdy miałam przyjemność malować ją na ślub przyjaciółki, której była świadkiem, wiedziałyśmy, że musi to być odpowiedni makijaż :)
Poza tym, Kasia nie lubi swoich, jak twierdzi, zbyt małych oczu. Chciałam więc pokazać jej, że makijażem może sprawić, że oczy wydadzą się większe :)

Oto efekty :)





Jak podoba się Wam taka metamorfoza?

Dla mnie Kasia to przepiękna kobieta! Moja prywatna Kleopatra :) <3


Pozdrawiam :*

Kina



Czekam na Was na Instagramie i Facebooku, wpadajcie śmiało ;)


_____________________________________________




13 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie! I oczy są wyraznie powiększone!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne metamorfoza;) wygląda zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kobieta w idealnym makijażu:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie dobrany makijaż, pięknie wykonany! :) i piękna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał :) zjawiskowo wygląda :) Super makijaż :)
    Obserwuję i również zapraszam do obserwacji :)
    www.adelfablanca-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo korzystna zmiana
    Piękne ma ta Pani włosy !
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale ładnie :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, ogromna różnica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za przemiana ! Fantastycznie Pani Kasia wyglada w makijazu .
    Moze jedynie policzki podkreslilabym inaczej , ale calosc wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna metamorfoza przepięknej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż i piękna kobieta! No i te podkreślone oko!

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja pierniczę! Inna kobieta! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...