wtorek, 3 marca 2015

Paznokcie w odcieniu Nude - lakier Golden Rose

Witajcie :)

Pogoda za oknem niestety nie rozpieszcza, jest dokładnie jak w przysłowiu "w marcu, jak w garncu" ;) Ostatnio na poprawę humoru zaszalałam z kolorowymi paznokciami, ale dziś wzięło mnie na odcień Nude - pasujący do pogody ;)
Nie jest to jednak kolor szary i bury, tylko bardzo ładny beż z delikatną domieszką różowo-fioletowych tonów.
Przedstawiam Wam dziś lakier Golden Rose Rich Color nr 05!


Bardzo lubię lakiery z tej serii, bo mają szeroki, wygodny pędzelek, ładnie rozprowadzają się na paznokciach, nie smużą. Ten kolor trafił do mnie już w zeszłym roku, jesienią był idealny, ale także teraz często po niego sięgam. Na paznokciach mam dwie warstwy tego lakieru. Pokryty top coatem InstaDri z Sally Hansen trzyma się na prawdę długo!















Co sądzicie o takim odcieniu? Jakie kolory z serii Rich Color polecacie szczególnie?

A co u Was teraz króluje na paznokciach?


Pozdrawiam :*

Kina

9 komentarzy:

  1. Idealny odcień :) Mam podobny z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie nudziaki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery z tej serii:)
    Bardzo ładny jest kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest chyba moja ulubiona seria lakierów GR, no może poza tymi lakierami proteinowymi. W Rich Color chyba nie ma koloru, którego bym nie chciała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest i piękny GR <3 Pokochałam te lakiery za sprawą białego odcienia, który trzyma się niewiarygodnie dłuuuuuugo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć ciemny jak na nudziaka.
    Jak dla mnie ok .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę trochę jaśniejsze nudziaki, ale ten też jest fajny, ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...