wtorek, 24 marca 2015

Pędzel Hakuro H54

Idealnie nałożony i stapiający się z cerą podkład, która z nas by tego nie chciała :) Ja ciągle szukam odpowiedniej techniki nakładania podkładu oraz narzędzia, dzięki któremu osiągnę ten idealny efekt. Do tej pory używałam do tego celu najzwyczajniej palców, różnych pędzli (tych klasycznych płaskich i flat topów) oraz gąbeczki Real Techniques. Niestety nigdy nie byłam do końca zadowolona. Pędzle nie dawały zadowalającego efektu (smugi, plamy itp.), z gąbką jest zbyt dużo zachodu przy porannym makijażu (bardzo denerwuje mnie jej mycie, a raczej fakt, że nie mogę jej domyć! grrr!)
Po nie do końca udanych doświadczeniach z pędzlem Hakuro H50S postanowiłam dać szansę jego większemu bratu :)



Na zdjęciu widzicie wybrany przeze mnie pędzel Hakuro H54 w towarzystwie innego gagatka z tejże firmy, ale o nim porozmawiamy przy innej okazji ;) A jest o czym!

Pędzel Hakuro H54 przywędrował do mnie z drogerii eKobieca.pl. Ja wybrałam go z myślą o stosowaniu do nakładania podkładu, ale tak na prawdę jest to pędzel wielozadaniowy, bo możecie go użyć także do nałożenia bronzera bądź różu.


Pędzel nie jest zakończony płasko ściętym włosiem, ale zaokrąglony (jak kulka). Dlatego też go wybrałam. Potrzebowałam czegoś innego niż flat top H50S.
H54 jest większy od H50S, ma większą średnicę, dłuższe włosie, przez co jest ono bardziej miękkie i sprężyste. Dzięki ścięciu włosia w formie kulki lepiej rozprowadza podkład po twarzy i bardzo ładnie go rozblendowuje. Podkład wygląda naturalnie i delikatnie, łatwo można stopniować krycie.
Tego wszystkiego brakowało mi w H50S. Dla mnie był on zbyt mały, włosie za krótkie i zbyt mocno zbite. Teraz wiem też, że do podkładu zdecydowanie wolę pędzel typu kulka niż flat top.

Na poniższych zdjęciach zobaczycie dokładnie różnice między pędzlami H50S i H54:



A tak pędzel H54 wygląda od góry:



Pędzel Hakuro H54 kupicie tutaj --->>> http://www.ekobieca.pl/product-pol-2356-Hakuro-H54-Pedzel-typu-kulka-do-podkladu-rozu-bronzera.html
Ja serdecznie go polecam, zwłaszcza tym z Was, które nie są zadowolone do końca z efektu jaki daje H50S. Cena 36 zł też nie jest wygórowana, zwłaszcza, że pędzel jest wielozadaniowy i nawet gdy nie sprawdzi się u Was do nakładania podkładu, to na pewno znajdziecie mu inne zastosowanie :)

Co sądzicie o pędzlach typu kulka do podkładu? Jakich pędzli Wy używacie najczęściej?


Pozdrawiam :*

Kina


Czekam na Was na Instagramie i Facebooku, wpadajcie śmiało ;)


_____________________________________________




12 komentarzy:

  1. Mam ten pędzel i całkiem dobrze mi się sprawuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie pędzle tego typu strasznie ciężko się domywa. Ja też przechodziłam przez wiele aplikatorów (pędzle języczkowe- o zgrozo!, flat tpoy jak H50s, w środku nigdy nie mogłam ich domyć, palce, podróbki Beauty Blendera- wystarczały na jakiś czas, ale wszędzie był problem z domyciem i idealną aplikacją podkładu. W końcu skusiłam się na oryginalny BB i uwaga! DA SIĘ GO WYCZYŚCIĆ W 1005, IDEALNIE NAKŁADA SIĘ NIM PODKŁAD, nie zostawia smug, jest o niebo lepszy od wszelkich podróbek i po prostu TRZEBA GO MIEĆ. Mi wcześniej wystarczały inne aplikatory, dopóki nie odkryłam BB i nie zamienię go na nic innego. Na początku byłam specptyczna i nakręciłam nawet porównanie z podróbką (https://www.youtube.com/watch?v=didkY8NshSE)<- jakbyś chciała to zerknij. W filmiku mówię, że nie warto, ale później po kilku miesiącach zauważyłam różnicę i nie rozstaję się z BB, nawet kupiłam wersję micro mini. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest, ale chyba mogę się bez niego obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nakładam podkład flat topem La Rosa i jestem bardzo zadowolona. Ale ten większy Hakuro mnie zaintrygował. Świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. La Rosa ma świetnej jakości pędzle <3

      Usuń
  5. na prawdę wygodne są tego typu pędzle- kulki...chociaż czasem mam ochotę użyć flat topa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :-)
    Juz od dłuższego czasu obserwuje Twojego bloga. Interesujące tematy :-)
    Osobiście używam pędzli z firmy RENI-NAIL Cosmetics, zwykła z przęstępnymi cenami.
    Jestem zadowolona! Naturalne włosie super rozprowadza cienie. Mam je już długo i są w dobrym stanie.
    Godne polecenia :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)
    xpedzelekx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam dwa pędzle Hakuro, bo słyszałam o nich wiele dobrego, jeden ścięty do brwi i ten jest super, i drugi do modelowania i jestem zawiedziona, bo gubi włosie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...