czwartek, 30 kwietnia 2015

Neon French lakierami Semilac + makijaż KROK PO KROKU

W sezonie wiosenno-letnim 2015 królują pastele i neony. Bardzo modny stał się też french manicure, ale nie tradycyjny, delikatny, tylko właśnie w mocnych, wyrazistych neonowych odcieniach.
Dziś przedstawiam Wam propozycję takiego właśnie manicure, który wykonałam neonowymi lakierami hybrydowymi Semilac w odcieniach 008 Intensive Pink i 040 Canary Green.
Do tego przygotowałam pasujący, prosty makijaż, który każda z Was wykona z pomocą poniższej instrukcji KROK PO KROKU.



Neonowy french na moich paznokciach prezentuje się tak (kolory są na prawdę cudowne!):








A teraz makijaż KROK PO KROKU:




            Z A C Z Y N A M Y ! ! !

Na powiekę nałóż bazę, łuk brwiowy rozświetl
matowym jasnobeżowym cieniem.




Załamanie powieki od strony zewnętrznego kącika zaznacz matowym średnim brązem.




Powiekę ruchomą pokryj delikatnym rozbielonym różem (tu niestety mało widać ten kolor).





Nad linią rzęs narysuj grubą kreskę białą kredką.



 
Czarnym eyelinerem narysuj kreskę, tak, aby była połowę cieńsza niż kreska narysowana białą kredką.




Od wewnętrznego kącika pokryj białą kredkę cieniem w kolorze limonki.



Od zewnątrz pokryj białą kredkę cieniem w kolorze intensywnego różu. Na środku możesz jeszcze rozetrzeć te kolory pomarańczowym.

Dolny zewnętrzny kącik zaznacz tym samym średnim brązem, który użyłaś w załamaniu. Od wewnątrz dolną powiekę pomaluj jasnym beżem.
Linię wodną podkreśl cielistą kredką.


Jeśli jest taka potrzeba, popraw eyelinerem czarną kreskę. Wytuszuj rzęsy.

         G O T O W E ! ! !







Mam nadzieję, że taka propozycja manicurowo-makijażowa przypadła Wam do gustu i że też pokusicie się o takie energetyczne połączenia :)


Pozdrawiam serdecznie :*

Kina



Wpadnijcie także na Instagram i Facebooka :)

_____________________________________________




10 komentarzy:

  1. piękne pazurki i makijaż również

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy oczywiście piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ♡
    Podoba mi się zarówno manicure jak i makijaż ♡☆♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pazurki i makijaż :). Uwielbiamy tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pazurki :D Na oku raczej noszę neutralne cienie, mało mam krzykliwych neonowych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...