środa, 22 kwietnia 2015

Pastelowo i wiosennie z lakierami INDIGO

W ostatnią sobotę miałam przyjemność spotkać się ze wspaniałymi dziewczynami, blogującymi mamami, na spotkaniu Matki na Dzikim Zachodzie, w Szczecinie. O samym spotkaniu pojawi się jeszcze osobny post, natomiast dziś manicure wykonany lakierami firmy INDIGO, które każda z uczestniczek spotkania otrzymała w upominku :)

Piękne, wiosenne pastele to kolory, które od razu wpadły mi w oko, na paznokciach wyglądają przepięknie. Mam je na paznokciach już trzeci dzień i wyglądają nadal świetnie!!!












Z tymi kolorami czuję wiosnę w pełni, nawet jeśli akurat brakuje słońca za oknem :)

Znacie lakiery INDIGO? Jakie kolory królują u Was?


Pozdrawiam :*

Kina


Wpadnijcie także na Instagram i Facebooka :)

_____________________________________________





28 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale kolory są niesamowite :) Szukałam kiedyś takiej pięknej wiosennej zieleni, ale niestety nie udało mi się! U nas we Wrocławiu słoneczka na szczęście nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory! Takie wiosenne :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są oba,
    lubię ich lakiery bo nie schną i dobrze się nimi maluje nawet po jakimś czasie od otwarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam sie chyba w tych odcieniach....

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie soczyste! Nie miałam nigdy lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wiosna zawitala od razu! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te lakiery. =)
    Na dniach pomaluje nimi pazurki. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, ale to już napisałam na fanpage ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, mi też się bardzo podobają. Na pierwszy rzut poszedł róż, jestem pod wrażeniem zarówno krycia jak i wytrzymałości na pazurkach :) Swoją drogą, udało Ci się tak trafić z biżuterią, czy się zamieniałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trafiłam :D
      Aż jestem w szoku, że przez przypadek taki super zestaw wyszedł! :)

      Usuń
    2. Tak trafiłam :D
      Aż jestem w szoku, że przez przypadek taki super zestaw wyszedł! :)

      Usuń
  10. cudowne mani a jakie masz piękne te pazurki, z indigo mam jeden lakier fioletowy, uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie tych kolorków bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne wiosenne kolorki <3

    Życzę miłego wieczorku i z wielką przyjemnością obserwuję ;)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super kolorki na te słoneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie króluje fiolet, ale Twoje lakiery mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...