wtorek, 28 kwietnia 2015

Rozświetlacz Mary-Lou Manizer TheBalm

Pięknie rozświetlona cera bez kiczowatego efektu! To efekt, który próbuje uzyskać większość z nas używając do tego przeróżnych, tańszych lub droższych produktów rozświetlających.
Ja też wypróbowałam do tej pory co najmniej kilka różnych produktów. Teraz postanowiłam sprawdzić kultową już Mary-Lou :)


Rozświetlacz Mary-Lou Manizer przywędrował do mnie ze sklepu eKobieca.pl
Stylowe, bardzo kobiece opakowanie, typowe dla TheBalm <3 Ja je uwielbiam! Rozświetlacz znajduje się w okrągłej kasetce z lusterkiem, wykonanej z bardzo dobrej jakości plastiku.
Produkt jest drobno zmielony i bardzo dobrze sprasowany. Ma chłodny szapański odcień, bez różowych tonów. Sprawdzi się u każdego typu urody. Najfajniejsze w nim jest to, że nie zostawia na twarzy widocznych drobinek, tylko tworzy efekt lśniącej "tafli"!
Pięknie rozświetla cerę, nadając jej efektowny blask.
Stosuję go nie tylko na kości policzkowe, ale nakładam go też na środek nosa (boki nosa konturuję bronzerem Bahama Mama TheBalm) i na łuk kupidyna (aby usta wyglądały na pełniejsze). Mary-Lou spisuje się świetnie i długo utrzymuje na twarzy.
Można go także stosować jako rozświetlacz do ciała, a nawet jako cień do powiek. Jest to zatem kosmetyk wielozadaniowy i przyda się w każdej kosmetyczce, tym bardziej w sezonie wiosenno letnim, gdy pełna blasku cera jest najbardziej pożądana!




Dla porównania kolorów wklejam Wam jeszcze zdjęcia Mary-Lou z rozświetlaczem z paletki do konturowania Sleek (tamten rozświetlacz też jest bardzo fajny, jednak bardziej różowy i krócej utrzymuje się na twarzy):



 
Po lewej Mary-Lou,  po prawej rozświetlacz Sleek.

Jestem bardzo zadowolona z mojej Mary i używam jej codziennie. Polecam ją każdej z Was!

Mary-Lou kupicie tutaj http://www.ekobieca.pl/product-pol-11450-theBalm-Mary-Lou-Manizer-Higlighter-Shadow-Shimmer-Rozswietlacz-do-twarzy-i-ciala.html


A Wy znacie już Mary-Lou Manizer?


Pozdrawiam :*

Kina


Wpadnijcie także na Instagram i Facebooka :)

_____________________________________________




13 komentarzy:

  1. Czaje się na niego od dawna. Prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że na prawdę warto go mieć! Daje na prawdę piękny efekt. Zero kiczu. Komplementują mnie kobiety, więc to dla mnie najlepszy dowód, że Mary-Lou wygląda świetnie :D

      Usuń
  2. Mam Mary-Lou i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety jeszcze nie miałam z nim styczności :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam każde słowo, wszystko się zgadza, używam od kilku lat i jestem zachwycona :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tego produkty. Bardzo ładny efekt,podoba mi się! Ja obecnie używam rozświetlacza z Lambre ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daje bardzo fajny efekt, a poza tym ma piękne opakowanie :). Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzył mi się, mimo że uważałam rozświetlacz za zbędny kosmetyk. Jednak na razie kupiłam z Wibo i jestem zachwycona, więc może kiedyś pozwolę sobie również na ten ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...