poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Semilac Pastel Peach + makijaż inspirowany KROK PO KROKU!

Piękne wiosenne kolory już goszczą na moich paznokciach i jak spojrzeć na większość pazurkowych stylizacji w sieci, pewnie także na Waszych :)
Dziś kolor PASTEL PEACH od Semilac gra główne skrzypce nie tylko na paznokciach, ale także w inspirowanym nim makijażu, który bez problemu wykona każda z Was!
Zapraszam na KROK PO KROKU :)



Bez zbędnego gadania pokazuję Wam więc moją inspirację i makijaż :)
(lakier hybrydowy Pastel Peach Semilac znajdziecie tu http://pazurki.com.pl/lakier-hybrydowy-semilac-102-pastel-peach-7-ml-2393.html )






Makijaż STEP BY STEP:














No to pędzle w dłoń!!! :)


Pozdrawiam :*

Kina

 

Czekam na Was na Instagramie i Facebooku, wpadajcie śmiało ;)


_____________________________________________





 

7 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie a makijaż bardzo w moim stylu! Praktycznie pokazałaś mój makijaż dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor paznokci śliczny, a makijaż zjawiskowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż piękny, takie kolorki lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż i pazurki, cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makeup i śliczne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio poszukuję właśnie ładnego śliwkowego cienia :) Myślę, czy nie zacząć sama kolekcjonować paletkę z tych pojedynczych cieni z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...