piątek, 22 maja 2015

Gwiazdy kochają Mama Mio

Zapewne większość z Was zna doskonale markę RevitaLash, która oferuje nam świetne odżywki do rzęs. Podczas spotkania blogerek w Szczecinie, dostałyśmy w prezencie od tej firmy produkt, który jest nowością na polskim rynku. Nie jest to jednak kosmetyk do rzęs, a coś co pomaga przyszłym mamom i tym, które swoje pociechy mają już po tej stronie brzuszka :) Przedstawiam Wam dziś Krem Uelastyczniający TUMMY RUB BUTTER marki MAMA MIO.


Krem dostałam w opakowaniu próbkowym 30 ml, więc nie wypowiem się o jego działaniu, bo żeby dobrze je poznać, musiałabym stosować krem dłużej, nie jestem też przyszłą mamą, bo moje dziecko ma już ponad 3 lata ;) Ale co nieco mogę Wam o tym produkcie napisać :)



Jak same widzicie kosmetyki MAMA MIO stosowane są przez gwiazdy na całym świecie, a także przez znane Polki. Krem ma poprawić elastyczność skóry i pomóc jej w powrocie do kondycji po ciąży. Krem zawiera bardzo dużo ciekawych składników, które poprawiają stan skóry nie tylko w ciąży. Ja lubiłam stosować ten krem po kąpieli, wtedy ciało było przyjemnie nawilżone.

Wklejam wam zdjęcie z opisem producenta:


Jeśli jeszcze nie znacie tej marki, to zapraszam Was na stronę firmy, gdzie znajdziecie więcej ciekawych kosmetyków MAMA MIO:


Słyszałyście już o marce MAMA MIO? Czy kupujecie kosmetyki pod wpływem rekomendacji ich przez "gwiazdy"?

Pozdrawiam gorąco :*
Kina


2 komentarze:

  1. Ciekawe, nie znam i narazie nie potrzebuję :)
    Nigdy nie kieruję się tym, że gwiazdy tego używają. One używają też operacji plastycznych, więc wątpię, żeby sam krem był w stanie zapewnić jakiś wspaniały efekt. Do powrotu do kondycji sprzed ciąży trzeba, owszem, pielęgnować skórę ale również ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze zaciekawiłaś mnie tym produktem. Sama jestem mamą i wiem co to znaczy borykać się z brakiem jędrności skóry czy wszelkiego rodzaju rozstępami... Ciekawa jestem ceny tego produktu. Skoro gwiazdy na całym świecie go używają to musi mieć coś w sobie ;)
    U mnie nowy post i duże zmiany na blogu ;) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...