czwartek, 28 maja 2015

Kryjący kremowy korektor Bourjois HAPPY LIGHT

Podstawą dobrego makijażu jest nieskazitelnie wyglądająca twarz. Zawsze dużą wagę przywiązuję do makijażu twarzy właśnie, bo to na jej tle oczy mają prezentować się pięknie. A żeby tak było, należy "pozbyć się" cieni pod oczami. Testuję wiele kosmetyków, bo z wiekiem ten problem się u mnie pogłębia i potrzebuję większego krycia. Jakiś czas temu zetknęłam się z korektorem Happy Light Bourjois.



Pod oczy używam raczej korektorów w płynnej postaci, jednak ten z Bourjois zainteresował mnie, ponieważ kusił nie tylko dobrym kryciem, ale też i rozświetleniem. Obawiałam się trochę, że kremowa forma będzie przyciężka, ale tak nie jest. Posiadam najjaśniejszy kolor 21 Ivoire. Nie jest to jednak odcień dla super bladolicych i na pewno byłby dla mnie za ciemny zimą. Teraz jednak, gdy moja twarz złapała już trochę promieni słonecznych, ten kolor bardzo mi pasuje.

Korektor znajduje się w plastikowym okrągłym opakowaniu, podobnym do tych, w jakich znajdziemy pojedyncze cienie Bourjois. Opakowanie ma wewnątrz lustereczko, więc bez problemu naniesiemy poprawki w ciągu dnia.




Kolor na szczęście nie ma różowych podtonów i dlatego bardzo przypadł mi do gustu. Zakrywam nim nie tylko cienie pod oczami, stosuję go także jako bazę pod cienie (też sprawdza się w tej roli świetnie), tuszuję niedoskonałości i rozświetlam poszczególne partie twarzy. Mimo, iż producent opisuje go jako korektor rozświetlający, to nie ma on żadnych drobinek, a na skórze wydaje się nawet matowy. Najlepiej nakładać go palcami, rozgrzany w dłoni świetnie stapia się z cerą i nie wchodzi w zmarszczki.


Korektor Bourjois Happy Light bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Myślałam, że będzie ciężki jak kamuflaż, a tak nie jest. Bardzo dobrze kryje, nie jest widoczny i utrzymuje się na twarzy cały dzień. Obietnice producenta zostały więc spełnione. A najważniejsze, że nie jest przesadnie drogi (mówię o cenie w drogerii eKobieca.pl) - znajdziecie go tu ↓↓ w cenie 22,99 zł:

http://www.ekobieca.pl/product-pol-14883-Bourjois-Happy-Light-Ultra-Covering-Concealer-Korektor-kryjacy-21-Ivoire-2-5g.html

Znacie już ten produkt Bourjois? A może znalazłyście już swój korektor idealny? Jeśli tak, podzielcie się swoimi odkryciami w komentarzach!


Pozdrawiam :*Kina

Śledź mnie też na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________




10 komentarzy:

  1. Czasami mam różne kolorki pod oczami od niewyspania i przemęczenia, więc myślę że ten produkt by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warty wypróbowania :)
    Piękne zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wykończę korektory z Catrice, Bell i Revlona to na pewno go wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie zwróciłam uwagi na ten korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go wypróbować! Tym bardziej, że moja buzia potrzebuje rozświetlenia, także dziękuję za bardzo przydatny post! :)

    A w ramach małej, własnej reklamy zapraszam do siebie na bloga, w którym piszę o second handach, pokazuję stylizacje oraz staram się rozpropagować poszukiwania perełek :) Serdecznie zapraszam Cię na: znalezionenamiare.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, ciemny :( Ja dalej nie rozumiem, czemu przeważająca (i przerażająca jednocześnie) większość firm produkuje tak ciemne produkty do twarzy - przecież jakby robili też jaśniejsze, to fajnie by się one sprawdzały do rozjaśniania zbyt ciemnych produktów, albo tych których używa się latem. No cóż :((

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, to jest najjaśniejszy odcień? Szalenie ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety są dość ciemne, ale teraz na lato kolor jest idealny, a nawet ciut przyjasny, a ja nie jestem jakoś strasznie spalona słońcem ;)

      Usuń
    2. No niestety są dość ciemne, ale teraz na lato kolor jest idealny, a nawet ciut przyjasny, a ja nie jestem jakoś strasznie spalona słońcem ;)

      Usuń
    3. No niestety są dość ciemne, ale teraz na lato kolor jest idealny, a nawet ciut przyjasny, a ja nie jestem jakoś strasznie spalona słońcem ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...