środa, 13 maja 2015

Semilac Electric Orange

Wiosna, piękne słońce, wszystko od razu wygląda piękniej, barwy są bardziej nasycone. Także w makijażu i manicure szukam teraz własnie takich soczystych, nasyconych kolorów. Dziś przedstawiam Wam piękną "elektryczną", jak mówi nazwa, pomarańczę, czyli Electric Orange Semilac <3
Kolor jest przepiękny, wyrazisty, idealny na lato, zwłaszcza do opalenizny! Ja dziś połączyłam Electric Orange z brzoskwinią Pastel Peach, czyli moja wersja jest trochę bardziej delikatna, dzięki takiemu cieniowaniu :)
Zapraszam!














Jak zapatrujecie się na taki intensywny pomarańczowy kolor? Ja jestem zachwycona, podobnie, jak pozostałymi neonami (i innymi kolorami) Semilac <3


Pozdrawiam :*
Kina
 

 Wpadnijcie także na Instagram i Facebooka :)

_____________________________________________








14 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...