wtorek, 26 maja 2015

Semilac Fresh Lime & Little Stone + make-up KROK PO KROKU

Marka Semilac wprowadza ostatnio wiele nowych przepięknych kolorów. Miałam przyjemność wypróbować kilka z nich. Dziś zaprezentuję Wam manicure wykonany przy pomocy ślicznej limonki Fresh Lime, brudnego, ciemnego beżu Little Stone i hitu wśród lakierów hybrydowych Semilac - produktu Hard Milk!
Do tego poniżej znajdziecie makijaż KROK PO KROKU, który idealnie zgra się z opisanymi przeze mnie kolorami oraz przepięknie będzie prezentował się na każdej letniej imprezie!
Zapraszam :)





Manicure (Semilac Fresh Lime 143, Little Stone 140 i Hard Milk):






Makijaż KROK PO KROKU:




Na powiekę nakładam bazę pod cienie (tu: ArtDeco).



Łuk brwiowy i wewnętrzny kącik rozświetlam jasnym matowym beżem (tu: First Love, paletka Naturally Yours Zoeva). 



W załamaniu powieki puchatym pędzlem rozcieram cień w kolorze ciemnego chłodnego beżu z delikatnymi fioletowymi tonami (tu: Silver Violet Neauty Minerals). 



Ruchomą powiekę pokrywam białą kredką i dokładnie ją rozcieram (tu: Manhattan, Snow Bunny 11A). 



Na powiekę pokrytą wcześniej białą kredką nakładam matowy cień w kolorze limonki (tu: cień Glazel Visage).



Zewnętrzny kącik przyciemniam chłodnym brązem (tu: Sleek z paletki NudeTude TheBalm).



Przy pomocy korektora i małego pędzelka wyrównuję zewnętrzną linię cieni.

Dolną powiekę podkreślam od zewnętrznego kącika cieniem, który użyłam w załamaniu powieki, a od wewnątrz delikatnym różem (tu: Silver Violet Neauty Minerals i Stubborn z paletki NudeTude TheBalm).


Maluję wyrazistą kreskę na górnej powiece. Zamiast klasycznej czerni użyłam eyelinera w kolorze ciemnej gorzkiej czekolady (tu: Bourjois Liner Pinceau 33 Brun Impressionniste).



Linię wodną pokrywam tą samą biała kredką, której użyłam do wzmocnienia limonkowego cienia na górnej powiece (tu: Manhattan, Snow Bunny 11A). 



Na białą kredkę na linii wodnej cieniutkim pędzelkiem nakładam limonkowy cień (tu: cień Glazel Visage).



Na środek ruchomej powieki nakładam odrobinę sypkiego cienia opalizującego na limonkowo (tu: cień z wieżyczki Arctic Glazel Visage).
GOTOWE !!!







Mam nadzieję, że moja propozycja przypadła Wam do gustu :) Według mnie takie energetyczne kolory są idealne na lato! Ja jestem zakochana w limonce <3


Pozdrawiam :*
Kina


Śledź mnie też na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________




23 komentarze:

  1. paznokcie są tak piękne, że chyba zaraz zrobię podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kropeczki na paznokciach strasznie mi się podobają :) Niby taki proste zdobienie, a jakie efektowne :) Muszę spróbować u siebie takie zrobić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki to na prawdę proste zdobienie, a ożywia od razu manicure :)

      Usuń
  3. Oko jest świetne! Paznokcie też, ale nie umiałabym chyba takich sobie zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Umiałabyś na pewno, bo to nic skomplikowanego :)

      Usuń
  4. bardzo fajny, słoneczny makijaż :D no i pazurki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. zarówno pazurki jak i makijaż oka barrrdzo mi się podobają! :) tylko ten eyeliner taki blady, wprawdzie miała to być ta gorzka czekolada, ale chyba tutaj sprawdziłaby się lepiej klasyczna czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A mi akurat ten kolor bardziej tu pasował niż zbyt mocna i wybijająca się za bardzo na pierwszy plan czerń :)

      Usuń
  6. Piękne oczka a paznokcie fenomenalne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      A mi wydawało się, że paznokcie takie zwyczajne :)

      Usuń
  7. Super wygląda ten kolor fresh lime. Czy użyłaś pod niego białą bazę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fresh Lime jest przepiękny! Nałożyłam go na jedną warstwę Hard Milk.

      Usuń
  8. Makijaż piękny jak i kolor Twoich oczu, są śliczne!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Manicure świetny, podoba mi się bardzo połączenie kolorów i te kropeczki są urocze ^_^ Makijaż też fajny, bardzo energetyczny. chociaż dla mnie ta kreska jest trochę za "ciężka" ;)
    Buziaki, Yenn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż piekny, ale nie wiem czy odważyłabym się zrobić sobie taki :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  11. żółty przepięknie wydobył niebieską tęczówkę :)
    piekne mani!

    OdpowiedzUsuń
  12. I makijaż, i pazurki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie chocia nie przepadam za żółtym ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...